~How could U!!!!!~

hurmmm...
khas untuk kamu!!!
special for u...
memang untuk kamu...
first of all...
terima kasih yang x terhingga yer...
saya geram dan geram dan geram...
how could u...
hurmmm...
speechless...
ntah..
kosong...
geram...
sedih....
"Ya Allah jika ini ujian yang sedikit cuma dariMu...berilah aku kesabaran...kurniakanlah aku ketabahan atas ujianMu ini..sesungguhnya Engkau tahu ape yang terbaik untuk hamba-hambaMu..."
malam oooo~ malam...
cepatlah berlabuh..
xsabar untuk menanti siang kiranyer..
hahhahaha
(saje nak hiburkan hati gelak besar...(T_T)....uwaaaaaa)
uwaaaaaaaa
geeerrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaammmmmmmmmm........
sampainye hati kate saya cmtu.........
gerrraaaaaaaaammmmmmmmmmmm.......
kata2 kamu sejak akhir2 nie banyak menyakitkan hati kami.......
uwaaaaaaaaaaaaa
awak tipu saya...
awak tipu saya.
u'r lying!!!!
sepandai2 tupai melompat akan jatuh ketanah jua kan??
(kamu pandai lompat ke?)
u'r totally different...
i dunno who are u xtualy...
kami dah banyak makan hati hati limpa jantung masak lemak....
sedappppppppppp....
xcaye??
cube try test ia pasti berkesan....
pliz learn how to be respect others...
plisssss~~
and before say some words plizz thinking 1st that the words would be hurt for others' feeling
soriii ler i xghoti nak br'BI'2 nie..
lomah somacam jor...
especially sape2 yang keja bermasyarakat la kan...
jgn suke kate anak orang camnie lah camtu lah..
i xsuke nak sebut benda2 camtu..
takot berbalik pada diri..
kan sesuatu perkataan yang keluar dari mulut tu adalah doa...
especially for parents, teachers, lecturers and humans...
kalau anda binatang yang boleh cakap pun bleh la praktikkan yer...
(nada perli habizzz!)
so,go to the toilet, wash ur mouth plizzz..
hurmmm....
i'm so sory..
if i hurt urs..
if i've not gud enough as ur frenzzz...
"depends on time"
bukan masa yang menentukan..
tapi kite manusia yang membuat pilihan..
kawan aku selalu cakap kat aku...
"its better late than never"..
rite???
but not at all condition we'll use that quote...
orang tua2 melayu plak cakap...
"dah terhantuk baru nak terngadah"
biase lah manusia...
bile dah xde baru nak tersedaarrr....
its same like me...
but i'm still wake up for all time not like some people especially tettttoootttiiitttuuuttt.....
dunnot say if u can't...
dun give a hope if u can't...
my mum said...(tgh tengok cite 'Dil To Pagal Hai')
"biase lah..lagi2 orang melayu...suke2 je nak suke2...die egt kite dah suke kat die...die buat main2 je perasaan kite...bile dah terngadah baru sibuk2 nak menghantukkan kepala tu kat dinding..."
and i've replied...
"betul2!!!mereka yang xtau bersyukur tu kena ajar je depa semua tu..baru padan muka depa...bagi ajaq kat depa yg kuang ajaq.."
thankz my mummmmmmm...
i'm so soryy....
and the only word that i can say now...
i'm so speechless...

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Hari Tua Akak!~

Rasa Kecewa yang Diberi

Selamat Hari Wanita