~SeLaMaT TiNgGaL~

hyeeee...
hyeeeee
hari ne tetibe rajinn cikit..
hahahhahaa
hurmmmm,
maaf lah yer en.cari pasal...
lalalalallaa
kepada sesiapa yang meninggalkan semenanjung hari nie...
"Selamat Tinggal Semenanjung"
senyum je xmau nangis-nangis...

hehehehhhee
lagi2 kepada sesiapa yang dok kat hutan tu...
sampaikanlah walaupun sepotong ayat..
tibe2 plak ae...
haahahaa
xde lah saya nak suruh sape2 yang ade kawan tu..
habaq la kawan hang sume...
"Selamat Tinggal Semenanjung"
tatatattaatttiiittttiiituuuttttuuutttteee....
"care2 untuk say selamat tinggal in insyarat"

entry nie saya buat khas untuk sesiapa yang tinggalkan semenanjung..
lagi2 untuk mereka2 yang tinggalkan semenanjung arinie...
naik kapal terbang bleh bawak cmnie x???
kapal selam bleh!!!!

khususan ila...
khas untuk...
special for...
bukan untuk kawen lari ae...
tapi untuk tuntut ilmu...
ke ape2 ker..
semua pun bleh..
hehehehehe



nie la peta semenanjung...

bagi sesiapa yang rindu kat semenanjung bleh lah tengok peta nie ae...
peta pun jadilah..
pengubat rindu kan..
buat je ade2 dari xde langsung... 
saya mengucapkan dari semenanjung selamat2 lah di luar semenanjung...
selamat menimba ilmu...
sila tinggalkan komen anda..
haahhahaa
pape jelah...
daaaaaaaaaaaaaaaa
comey x???(^_^)


Comments

Popular posts from this blog

Pulau Perhentian 2!~

Rasa Kecewa yang Diberi

Pulau Perhentian 1!~