(T_T)~

hypeeeeeeeeee
hot news...
hot news!!!~
\(>_<)/
saje je...
hahahhahaha
tengah xdok koje la kan...
tapi sekarang dah dapat keja...
potong renda untuk sarung bantal...
hahahahhaa
besh!!!~

and my mum said...
after this kena jait plak..
hatoiiii
(-_-!)
reti ka???
haishhhh
blajaq!!!!~
kalo x sampai bile nak pandai...
kan dah pernah janji pada diri sendiri!!~~
nak pandai semuanye before kawen...
masak??
bleh ler cikit...
xpandai mane pun...
bab masak-memasak xbleh lepas ag...
banyak ag yg kena blajaq
banyaknyer???
uwaaaaaaaaaaaaaa
tape cikit2 lame pandai semua...
(nie pantun aku jangan tiru ye!~)
sekarang nak blajar jahit sarung bantal...
sat2 ag dah pandai...
dapat la upah!!!
hahahahhaha
nak beli NIKON gak!!!
teringin...


sebenarnyer bukan ini lorh yg nak disampaikan...
hatoiiii
iklan sat!!~
awakkkkkk.......
pasal aritu bukan saya nak imbas kembali....
bukan saya nak ungkit kisah lama...
yang berlaku tanpa sesiapa tau...
hanya Allah...
awak...
and...
saya...
tapi......
ntah....
speechless
saya ade tanya aritu....
"awak dah bosan kawan dengan saya ae"
awk xreply......
yezzzz!~
actually. i've got the answer....
xnak dah kan..
yezzzzzzzzz
i know who am i...
just use a litle pscho...
ceh!macam pandai sangat...
ntah.....
mak saya kate......
jangan dikejar sangat orang dah xnak......
andai betul...
satu hari nanti kite xkawan cam zaman dahulu kala.....
andai satu hari nanti kite dah xkongsi suke dan duka....
andai satu hari nanti kite xkan besua muka....
andai satu hari nanti kite still bersuram duka...
i'm so sorry...
i'm not gud enough as ur frenzzz...
saya xmampu jadi kawan terbaik awak...
saya xmampu nak jage hati awak...
saya xmampu nak faham awak...
saya xmampu nak hargai awak...
saya xmampu nak bace hati awak...
saya xmampu nak jadi macam kawan2 awak...
saya xmampu bg awak senyum...
and...
saya xmampu nak teruskan!!!
pen off!~


Comments

Popular posts from this blog

Selamat Hari Tua Akak!~

Selamat Hari Graduasi!~

Eh Penang 2!~