xde tajuk

Bismillahirrahmanirrahim...
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang::::


selalu kalo nak post...
pasti mengutamakan apekah tajuk..
tapi sekarang xde tajuk...
nak tulish tajuk ape ntah!~


bingung2!~


mungkin masih terkesan...
tetttt!~
masih terasa kehangatannyer...
uwaaaaaaaaaaaaa
kecian kan...
hahaa


tadie....
pada pagi yang sunyi...
(sunyi lah sgt kan)
before p sidai kain..

saya memasang lah lagu2 nasyeed untuk dijadikan halwa telinga...
cetttttt!~
macam baik sangat erk...
huhuhuhuhu
baik cikit jerk!~


sedang menjemur....
saya terdengar beberapa lagu...
sayu!~
tibe2...

setitik demi setitik....
hahahahha
macam ntah pape je kan...
hurmmmm.....
dunno...


kenapa ntah masih terasa...
still terngiang2...
still terdengar2...
apa yang diperkata kan...
sangat-sangat teringat!~
sangat2 xbleh lupe...
sangat2....
3 hari dah kot...
lupekan...
lupekan...
lupekan...
lupekan!~
uwaaaaaaaaaaaa
help me!~
now,i don't have any shoulder to lend my head while i'm crying....
while i'm telling bout me,prob,family,future and ect....
i still need it but.......
kuasa Allah...
siapa xboleh duga...
S.A.B.A.R ae cik diri....


"nak semua orang tau...bagus lah!~"
tetttttttt....
"ntah cakap pasal ape2 ntah...cinta lah ape lah..."
teeettttttt.....
hahahahahaahhaa
(ketawa buat2...!~gembirakan diri sendiri bleh??)



terima kasih kerana bagi saya kritikan...
teguran yang sangat membina...
seorang sahabat yang baik xkan membiarkan sahabatnya terus hanyut...
alhamdulillah!~
semoga Allah memberkati hidup anda...
insyaAllah...
selamanya!~
aminn....


nak tukar num fon bleh x erk???
huhuhu
thatis the great idea??...
nampak plak cam lari dari masalah...
lari dari xnak menghadapinya...
hurmmmmmm.......
tapi saya sedang menghadapinya....
sangat sakit...
kaki saya yg daaa sebulan sakit...
xde rase cam sakit ini macam woooo....


kalo tukar fon bleh!~
hahahhhaa
memang klakar la kan...
dush3!~
mental senget...
mental tercalar...
semua masalah mental2 belaka!~
tettttttt!~
anyone can lend their shoulder for me to cry on it??!~
anyone can lend their ears for me to story the mory??!~
anyone can lend their time for me share everything?!~
let me lend myself for all...
insyaAllah u can!~



jom layanzzz lagu...
segenggam tabah!~
nanty kamu2 carilah kat utube ke ber tube2 ker...
i cume bleh tulish lirik jer ler...
tettttttt!~
*mate saya tetibe masuk habuk...
tetttttttt

S.E.G.E.N.G.G.A.M.T.A.B.A.H
I.N.-.T.E.A.M!~


bertali arus dugaan tiba,
menakung sebak air mata,
namun xpernah pun setitis,
gugur berderai dipipi...


tidak ditempah hidup sengsara,
suratan nasib yang melanda,
menongkah badai bergelora,
diredah bersendirian....


bagaikan camar pulang senja patah sayapnya,
tetap terbang jua,
sekadar secicip rezeki,
buat yang sedang rindu menanti...


segenggam tabah dipertahankan,
buat bekalan diperjalanan,
kau bebat luka yang berdarah,
kau balut hati yang calar....


telah tertulis suratan nasibmu,
derita buatmu ada hikmahnya,
terlukis senyum dibibir lesu,
tak siapa tahu hatimu....


biar pun keruh air di hulu,
mungkinkah jernih di muara,
mungkin jenuh hidup dipalu,
pasti bertemu tenangnya......



saya da xbaik dengan budak demokkk....
rase da lain...
sangat lain...
ntah...
kosong...
lain...
uwaaaaaaaaaaa
tettttttttttttt!~
agak2nya ade peluang untuk baik macam zaman dahulu kala??
i dont think so!~
depends on him...
depends on me...
"biar masa yang menentukan segalanya"



hatoi!!!~~~~
banyak betul habuk kat umah shayer nieh...
dengar lah...
banyak pengajaran dalam lagu tu...
"kadang kita rase kita susah,tapi ade lagi yang paling susah dari kita"
"kadang kita rase kite dah cukup senang, tapi ade lagi yang lebih senang dari kita"
"bersyukurlah dengan apa yang kita ade"
that my father's quote...
huhuhuhuhu


p/s:::::: pakcik!~kenapa ntah pesan semua untuk anda...pasnie xtau ade lagi ke x pesanan erk?!~hurmmm, ntah!~dunno!~xtau!~



Comments

Popular posts from this blog

Selamat Hari Tua Akak!~

Rasa Kecewa yang Diberi

Selamat Hari Wanita