MiNTa MaaF!~

Bismillahirrahmanirrahim....
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang:::



xtau la nak gambarkan perasaan saya camne..
terkilan...
sedih....
malu...
yang penting semua lah ade...
uwaaaaaaaaaaaaaaaa
macam mane nie nak menghadapi semuanyer...
takot!~

hurmmmm,
K.A.N.T.O.I!~

saya sangat2 terkejut...
saya kena marah...
sepanjang hari...
naseb badan...
cehhhhhh!~
hahahahahha
xdelah...
dah ketentuan Allah...
ade satu kat fikiran aku yang kuat mengatakan Allah nak tunjuk...
nak buat macam mane...
saya S.A.B.A.R.....
tapi termelenting gak...
uwaaaaaaaaaa
saya minta maaf...
ter......
x disengajakan...



i've got a called...
then,that person angry wif me...
about something...
(kena rahsiekan)
cettttttt!~
xde ape pun nak dirahsiekan...
hahahhaa



saya memang sangat terkejut!~
sangat2!~
saya nie gembeng!~
(kuat nanges)
actually,cepat tersentuh..haish...
jangan fikir lain...nanty jadi lain....
tettttttttttttt!~
tadie masa kena marah...
cool jerk...
memang cool habiz lah...
bile masuk dalam bilik...

cikit jerk...
xbanyak...
pelik kan???!~
twinkkkkkk2!~
entah...
mungkin fikir it is totally my fault...
saya minta maaf!~
saya minta maaf!~
saya minta maaf!~
saya minta maaf!~
saya minta maaf!~
saya minta maaf!~
saya minta maaf!~
saya minta maaf!~
saya minta maaf!~
saya minta maaf!~



saya tulish benda2 tu bukan untuk awak tahu...
saya xnak awak tahu...
saya tulis benda2 tu sebab benda tu memang private...
kalau x private something like this blog i'll not write it...
lagi pun benda tu setahun yg lalu...
zaman kanak2 lagi...
kalau saya tau akan jadi benda macam nie...
saya xkan buat...
buat ape saya nak malukan diri saya sampai macam tu....
saya ade perasaan malu juga sebagai seorang perempuan..
huhahuha saya ade batas gak...
perempuan is perempuan...
it not will be a man...
i'm still a woman....




"Ya Allah,Engkau buanglah segala-galanya...mungkin ini adalah petunjukMU...aku akur..aku taat...aku redha...Engkau berilah kebahagiaan kepadanya...jangan Engkau beri kedukaan kepadanya...sesungguhnya aku gembira melihat die gembira..Ya Allah,perkenankanlah doa hambaMu yang hina...yang khilaf..hambaMu yang sentiasa membuat kesilapan...kekalkanlah nikmat iman dan islam ini kepada kami selama-lamanya Ya Allah...dan janganlah pula Engkau hilang dari sisi kami...kami tiada akan upaya tanpaMU...sesungguhnya Engkau yang Maha Berkuasa akan sesuatu..."
aminn...



saya minta maaf...
andai kata tidak seindah bahasa...
andai bicara umpama bara...
andai madah tidak secantik wajah...
andai diri tidak seelok pekerti....


p/s::: pakcik!~ andai bisaku mengulang waktu hilang dan terbuang...andai bisaku perbaik segala yang terjadi...saya nak buat pakcik...kalau masa tu boleh ditukang like a house..i'll do it!~that my promises...

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Hari Tua Akak!~

Rasa Kecewa yang Diberi

Selamat Hari Wanita