TeNaNGLaH!~

Bismillahirrahmanirrahim
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang:::

la tahzan....
tenanglah wahai diri!~
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hanya itu yang mampu diperkatakan...
adekah ia akan teruas begini??
tidaaaaaaaaakkkkkkkk!~
xmo2!~...
tetttttttttttt!~


resah dan gelisah...
hurmmmmm...
xmo daaa fikir lagi yer wahai cik diri....
semua nie salah kamu...
die memberi teguran untuk kamu....
supaya kamu sedar...
siapa kamu...
kamu belum layak untuk berada ditempat itu...
kamu tidak mampu untuk menanggung semua itu...
die hanya memberi teguran...
ingat!~
sekadar teguran!~
teguran!~
teguran!~

semoga saya dapat menerima...
aminn...
da 4 hari!~
mengapakah masih macam nie...
hurm....
tadie dengar lagu!~
cetttt!~
dengar lagu jer feeling...
my kawan pernah cakap...
"nana nie dgr lagu pun boleh tersentuh....mendalam sangat!~"
hype!~
suke suki saye lah...
hahahaha


benda2 camnie lah yang membuatkan cepatlah kembali belaja...
rindu!~
rindu sangat nak belajar!~
sekurang2nyer when it is happen while i'm in studying i'll easy for me to forget!~
yeker????!~
xjugak!~
haish!~
pape je lah...
yang penting kite happy...
yahooooooooo...
hepi ke?!~
hurmmmmmmmm
no komen...
uwaaaaaaaaaaaaaaaaa



masih terngiang2!~
masih terdengar2 suara kamu!~
masih!~
masih!~
masih!~
dan masih!~


haish!~
jangan ingat!~
jangan ingat!~
jangan ingat!~
jangan ingat!~
nanty migrain kamu datang...
hatoi...
ting tong...
tingg tong dah nie..
uwaaaaaaaaaaaaaa
jangan datang ae!~
tatot nanty die datang...
kite muntah2!~
so,the moral of the story..
dun be stressful keh!
chill yer cik diri...


tape...
kite bahagiakan org lain..
cettttt!~
poyoozzzzz gurlz in the world...


tadie kan...
saya minta sesuatu...
tapi budak demok xmo layan...
hurmmmmmmmm
nak buat camne...
xmo kawan lah tuh!~
watever!~
marah lah...
itu hak kamu...
saya xde hak nak menghalang...
tettttttttttt!~
konon baik  la tuh!
buat ayat2 tacing....
nak meraih sympathy yer?!~
wekkkzzzz
sebarang surat menyurat xdilayan kot!~
hahhahahaha
mental tengah senget memang camnie...
arrrrrrrrrgggggggghhhhhhhhhhhh!~
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


"setelah kesulitan pasti ada kemudahan"
cetakdan rumpakz jer ayat nieh...
jahat kan??!~
jahat3!~

la tahzan...
dun be sad...
jangan bersedih...
bagus buku nie...
pembakar semangat bagi yang lomah macam den nie ha...
saya ade 2 je buku nie...
jumzzz kita pakat p bace buku nieh!~
hehhehehehe
promote nieh....
tapi saya sangat teringin nak ade yang ini...
dan yang paling saya idam-idamkan adalah yang ini...
buku nie sangat besh!~
menceritakan mengapa kite men and women need each other...
thats y the title of this book..
we're from other planet...
actually we're from diff gent,physcal,ect...


tetibe promote buku lakz...
hatoi!~
nie lah care saya untuk menenangkan diri yang kusut masai!~
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dan saya sangat terkilan...
sebab buku kesayangan saya 1 da xde...
saya xtau...
buku nie ha!~

buke nie pun besh!~
sangat besh!~
why sometimes a man ignore the woman's feeling??
semua tu ade dalam nie...
macam mane care lelaki yang betul2 nak kite...
dan lelaki yg hanya pilih kite kerana nafsunyer....
even the creator is not islam...
but the translator gave the moral in islamic view...
it is best for us to read it...
cubelah kalo nak tau...
saya xabizz ag bace buku nie da ilang!~
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa


p/s::::tadie dengar lagu kehidupan...inteam ft nazrey..uwaaaaaaaaaa S.A.B.A.R ae!~ "ujian adalah...tarbiah dari Allah..apakah kita kan sabar..ataupun sebaliknya...kesenangan yang datang takkan selamanya..."

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Perhentian 2!~

Rasa Kecewa yang Diberi

Pulau Perhentian 1!~