Happy Birthday Pakcik!~

::: Bismillahirrahmanirrahim:::
:::Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyanyang:::



pada 20 tahun yang lalu...sepasang suami isteri telah selamat melahirkan seorang manusia yang bergelar anak....(^_^) kemudian,anak diberi nama pakcik...hehehehe alhamdulillah,kini telah berusia (agak2 berape ntah pakcik nieh!~)

pakcik!~
selamat hari lahir untuk awak pakcik....hepi bufday to u!~nak saya nyanyi untuk awak x??!~

"hepi bufday to u,"
"u was born in the zoo"
"wif the mnkey n kangaroo"
"hepi bufday to u"

waaaaaaaaaaaaaaaa!~
sedap kan suare ku!~
tettttt
hahahaahhaha


saya ade adiah untuk kamu....
nak ke xnak?
nak ke xnak?
nak ke xnak?
nah2!~

cube scoll lagi bawah...
kalo rajin lah...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jeng...
jeng...
jeng....
tadaaaaaaa
edited by my adek...
huhuhuhu



alhamdulillah dah boleh dah letak gambar!~




kamu!~
saya minta maaf untuk kelahiran kamu yg ke 20...
kita dah semakin jauh...
saya xtau nak tulis ape...
kite daaa xmacam dulu...
mungkin inilah...
"masa yg menetukan segala"
mungkin dah sampai masa kot..
ntah..
dunno...
selamat hari tua!~
huhuhuhu


kamu!~
jage diri bebaik ae!~
kalau saket jgn lupe UBAT!~
(^_^)
pesan-pesanan terakhir ker?!~
ntah...
dunno...
hehehehehehe
ha!~
lagi satu jangan lupe kalo KAHWIN...
WAJIB jemput tau...
kalau susah sgt bg kat email jerk...
insyaAllah email xkan berubah...
selamat menjalani kehidupan!~

p/s::: mr.a,minta maaf atas ape yg berlaku before this...kalaulah dalam sebuah pertemuan xkan ada perpisahan...tapi tue semua mustahil sebab Allah sentiasa pegang hati kita...Dia mampu untuk mengubah..menterbolak-balikkan hati kita...macam tu juga dengan hati saya dan kamu!~

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Hari Tua Akak!~

Rasa Kecewa yang Diberi

Selamat Hari Wanita