Jap Yer..

::: Bismillahirrahmanirrahim:::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::
  

jenoh mokcik menunggu turn ntuk on9...
semata2 kerana blog terchinta!
(mentang2 la dalam mood yg baru...rajin lerrrr)


haritu terbace satu status someone  nieh...
" lelaki nie suke cakap jap ae nak makan,jap ae nak wat keja,jap ae nak kuar,jap ae bla bla bla....tapi jenuh dok menunggu xde la plak nak mesej balik..huh! (-_-!)"


Then,after that tersenyum...
hey kamuk!~
saya pun pernah merasa ape yang kamu rase itu...
adakah semua lelaki begitu??
woohhhhaaaaa...
dunno...xde pengalaman...
cettt!~ poyozzzz...


memula dulu tu cam berasap berapi la jugak kan...
yelah kekadang tuh tunggu sampai tertido2 sambil pegang fon...
xdelah pulak nak mesej ke ape bagai...
bile dah bagi mesej x di reply karang...
ade yang terbalik semua...
part yang paling best...
lelaki suka mengungkit!~
hushhhh
hot newsss...
hehe 


mungkin xsemua mereka begitu...
tapi most of them...
rarely...
mostly...
ape lagi???
sebut je semua perkataan yang berkaitan...
upss!~
terkeluar plak...


lame2..fon ntah campak kemane pon xpeduli...
lantak pie lah kat handfon tuh...
hiihihihihi
memula tuh belom nak berapa faham...
sekarang dah terlebih faham kah???
tettttttttttttttttttttt!~


laen kali kaum2 adam...
xpayah dah nak cakap..
"jap ae nak makan"
"jap ae nak berak"
"jap ae nak minum"
"jap ae nak buat eseimen"
"jap ae nak gie bilik member"
"jap ae bla bla"
bla
bla 
bla...


jenuh pokcik2 sekalian mokcik nieh nak menunggu...
kalau xmo nak kontek dah...
apelah salahnya
cakap jelah..
nak makan..
nak berak...
nak mandi
nak gie kelas...
nak solat...


lagi satu...
kan dah membazir masa pokcik nieh nak menaip perkataan..
"jap ae"
hadush...

memule xdelah isu nie berbangkit...
sebab ingat oden sorang jo yg kona...
rupenye ade je lagi yg kena...
ini yang menyebabkan isu berbangkit...
cettt!~
ingat nie perbahasan ke ape isu berbangkit..
isu tenggelam...


sekarang, disebabkan dah terkona banyak kali...
sonang jor...
lantak pie lah...
kadang kalau dibiarkan..
sampai sebulan "jap ae" mereka tuh...
hurmmmm,kejap lah tuh kan...
bukan 100 tahun pun...
haishhhhhh!~


latest...
lagi best...
hahahhahaha
(gelak jahat dulu)


"jap ae nak makan"
'suke hati lah nak makan bape lame pon'
tu dalam hati jer...
luar dari kotak hati
"selama mane pon xkisah"
rase2 mane yang sangat "berhemah" yerk...
hehehhehe

terus dibalas pendek jer...
hurmmm,kalau kerana ini gaduh...
memang hurmmm lah...
hehehehe

suka hatilah...
penat dah nak ambik hati sangat....
terseksa jiwa dan raga nanti...
just let them happy with their way...
as a woman...
just be happy with the way we are...



# semalam tido kol 4a.m kerana blog!~huh....geram jer...takpe encik blogger wat saya macam nie kan..kiciwa sama kamu!~

tetibe
terindu sangat ini!~

tido jam 5 pagi untuk bangun jam 6 pagi!~

semua kerana ini!~
 "Ya Allah semoga aku masih diberikan peluang untuk berbakti terhadap agamaMu...sungguh aku rindu akan  kemanisannya.."

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Hari Tua Akak!~

Rasa Kecewa yang Diberi

Selamat Hari Wanita