Posts

Showing posts from November, 2015

Sharing is caring!~

Image
::: Bismillahirrahmanirrahim ::: ::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::
Haiii!~ lamanya duk terbiar berhabuk. i just wanna to share something!~ egt x dedulu hakaq penah share something? its okeyh. never mine kalau uolls lupa. just klikhere.

saja nak share pengalaman diri sendiri jer. i almost guna this product dalam masa 5 bulan and above.  serius xingat the particular time. Ya ampunnn.. memang sangat berpuas hati. alhamdulillah.  ini bukan acara nak puji diri sendiri tapi ramai dah tegur. sebab kalau kite tanya orang.
"cuba tengok kulit aku. ade kelainan x?"
haa. nie orang dah kata kite nak menunjuk pulak kan. bile orang tegur kita rasa macam malu2 kucing pun ade. timbul lah acara gedak gedik hakaq nie bertepuk tampar. bile ingat balik rasa macam nak tampar je diri sendiri!

Codibelle nie memang best. rasa dia xpayah cakap. akaq suka kalau bancuh dengan air sejuk. serius sedap. rasa nak bertambah-tambah. eh. bukan untuk kecantikan kulit je tau. bany…

Smile

Image
::: Bismillahirrahmanirrahim ::: ::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


S.E.N.Y.U.M.!~


Senyum... Walau apa ujian... Walau apa kegembiraan... Walau apa yang datang... Teruskan saja dengan senyuman... Kerana ia sangat membahagiakan... Senyumlah walau bersama dengan tangisan...