Posts

Showing posts from April, 2015

Hati-hati!~

Image
::: Bismillahirrahmanirrahim ::: ::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang :::


H.A.T.I.-.H.A.T.I.
Hati-hati... tika kau memilih hati... takut ada yang menanti... untuk sekeping hati...


Hati-hati... jangan sampai hati mati... takut kau lupa diri... lupa Sang Pencipta hati...


Perkembangan minda anak2

Image
::: Bismillahirrahmanirrahim :::  ::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::
uisshhh!~ tajuk ko curlasss sgt jah.. xdelah..aku cume xnak hilang dari pandangan dan ingatan.. tu yg aku abadikan sesiap dalam belog nie ha.. supaya aku boleh implement bile aku ade anak nanti.. inshaa Allah!~
so, i saje kongsikan apa yg i dapat... nie mmg 100% copy and paste tau... bgtau awal2 siap... takut kena terjah dengan tuan penulis ke hape ke..
mmg panjang tapi berbaloi...


10 Tips berguna dari Child Psychiatrist (pakar mental kanak-kanak)
Sebenarnya aku berfikir panjangggggggg nak update pasal benda ni.
Dah lama sebenarnya rasa nak share.
Sejak 4 bulan lepas lagi.
Tapi bila nak share je mesti rasa macam malu la, takut ada orang terasa la, takut orang misinterpret la, takut orang ingat macam bagus la.
Macam-macam.

Tapi lama-lama aku fikir, semuanya bergantung kepada niat.
Kalau niat nak sebarkan manfaat, ok je kan?
Apa orang nak fikir, lantakkan lah.
Yang penting, DAPAT SEBARKAN MANFAAT.
T…

Cecita Vs Verangan

Image
::: Bismillahirrahmanirrahim ::: ::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyanyang :::

banyak sgt cecita yang aku impikan.. sehinggakan aku takut yang itu hanya angan2 yang akhirnya tak menjadi kenyataan!~


semoga apa yang aku rancangkan seiring dengan apa yang telah Allah rancangkan buat aku!~ walaupun bukan semua cita2.. semoga tersangkut 2 3.. semua lagi bagus!~
aminnn!~ pssttt!~ doakan sy..doakan kekuatan hingga ke akhirnya!