Posts

Showing posts from June, 2015

Ramadhan

Image
::: Bismilillahirrahmanirrahim ::: ::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


yeaaahhhh!~ alhamdulillah..ramadhan datang lagi. maksudnya masih lagi dapat menyambut ramadhan. syukur bersyukur...
sama je macam tahun2 lepas. setiap tahun masih mengharap tahun ini adalah ramadhan yg terbaik. lagi2 andai ini ramadhan yg terakhir.
tahun nie pegang status baru. alhamdulillah eh?!~ status occupation laaaa status tu masih belum berezeki lagi. inshaa Allah suatu hari nanti.
masih macam2 tahun sebelum jugak. apa2 yang paling best mesti laaa nak berbuka bersahur kat rumah. penah lah jugak berpuasa sebulan n bersahur kat rumah. masa tuh kena handle business my dad. kire mcm keja lah jugaks. boleh lah dari xde income lain kan. hehehehehe


ramadhan kali nie menjadikan aku mcm malas nak masak hahahahaa xpe. bagi can kt housemate nak masak. kalau x depa xkan masak sampai bebile kan. xpe. bukan i dera depa pun. disebabkan dieorang balik awal. jam 12.00 pm dah balik umah. so, kite …

Biar Masa Yang Menentukan

Image
::: Bismillahirrahmaniirahim ::: ::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyanyang :::
hye and hyee.. hyeee hyeee hyeee... tetibe cam termuncul idea nie nak menyanyah pasal cintan cintun... bukan apa. kita jadikan pengalaman kita untuk pengajaran akan datang.. kadang bukan untuk kita... malah untuk orang lain juga...

xsemua perkara sebenarnya kita boleh serah bulat2 ats takdir Allah... sesetengah perkara memang memerlukan usaha dan tenaga untuk mencapai matlamatnya... xdelah nak cakap pasal cinta sangat.. sebab i xdelah bercinta... xboleh nak bagi kata2 cinta lagi... hahahahaa
if one day u will ask someone for this question: "sampai bile2?" and u get this answer: "biar masa yang menentukan" than what do u expect the actual answer?

ayat nie random sebenarnya. xkisah lah lelaki tny or lelaki jawab. perempuan tanya or perempuan jawab. ayat cliche... cik adik non oi...please jadi orang yang berani sikit...kalo boleh banyak lagi bagus. 

"biar masa yang…