Ramadhan

::: Bismilillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::



yeaaahhhh!~
alhamdulillah..ramadhan datang lagi.
maksudnya masih lagi dapat menyambut ramadhan.
syukur bersyukur...

sama je macam tahun2 lepas.
setiap tahun masih mengharap tahun ini adalah ramadhan yg terbaik.
lagi2 andai ini ramadhan yg terakhir.

tahun nie pegang status baru.
alhamdulillah
eh?!~
status occupation laaaa
status tu masih belum berezeki lagi.
inshaa Allah suatu hari nanti.

masih macam2 tahun sebelum jugak.
apa2 yang paling best mesti laaa nak berbuka bersahur kat rumah.
penah lah jugak berpuasa sebulan n bersahur kat rumah.
masa tuh kena handle business my dad.
kire mcm keja lah jugaks.
boleh lah dari xde income lain kan.
hehehehehe



ramadhan kali nie menjadikan aku mcm malas nak masak
hahahahaa
xpe. bagi can kt housemate nak masak.
kalau x depa xkan masak sampai bebile kan.
xpe. bukan i dera depa pun.
disebabkan dieorang balik awal.
jam 12.00 pm dah balik umah.
so, kite bagi kat mereka buat pahala lebih.
jeles tu memang jeles.
tapi bersyukur sebab dapat housemate yg memahami sangat.
balik keja kadang just tinggal buat air jer..
kadang tingaal nak hidang jerk.
gile kau xbersyukur?
bersyukur sgt.

sebab kalau dah bersuami nanti
kite masak
kite kena buat air
hopefully
dia lah yg hidang..
hihihihi

oklah.
i dah nak balik umah nieh..
selamat berbuka puasa uolsss!~


Comments

Popular posts from this blog

Pulau Perhentian 2!~

Rasa Kecewa yang Diberi

Pulau Perhentian 1!~