cinta yang pasti!~

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


~Cinta yang Pasti~

Allahu...Allahu...
setiap masa...
setiap saatnya aku didunia...
sentiasa perlukanMu Allah...
jangan Engkau sekali-kali meninggalkan aku keseorangan...

tertawanya aku...
menangisnya aku...
hibanya aku...
sentiasa perlukanMu Allah disisiku....

aku ini insan berdosa...
aku ini insan yang hina...
aku ini lemah tanpa cinta...
hanya cintaMu Allah yang aku damba...

peganglah hati ini...
belailah hati ini...
didiklah ia mencari cinta yang satu...
jangan tenggelamkan hati pada cinta manusia...

berilah cintaMu Allah...
cinta yang aku tahu abadi...
tiada galang ganti...
tidak akan mati...
semoga cintaMu Allah mekar dihati...

sehingga kita bertemu nanti...
disuatu hari yang pasti...
hanya Engkau yang tahu bilakah terjadi...

aku pasti...
cinta Ilahi...
cinta yang sejati...


- hasil nukilan sendiri-
- sungai petani/ homestay-
- 25/05/2013-
- 2.13 am-

xtahulah kenapa lately nie banyak bermadah...biasenya hanfong lah tempat mencurahkan kasih sayang!~ hihi ada je bawak buku kemana2,,,tapi dah memalam buta cmnie malas plak nak amik buku..nak menulis...nak senang..amik hanfong terus taip... biasanya benda2 akan terlintas bila sedih akan sikap...perangai...pergaulan...perasaan...pertuturan...perbuatan manusia...dan hanya Allah tempat mengadu dimalam hari...sometimes i need a person to share...nope!~ i mean just share that i'm in sadness...but not sharing the whole of the story...biarlah hanya Allah yang tahu... sekarang saya hanya mampu berkata pada sang manusia bahawa saya sedih...tapi saya akan sedaya upaya untuk tidak cerita...hopefulyy people will understand me...otherwise, i trying to understand others... insyaAllah...

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~