Bila Rindu ~~~~~~

::: Bismillahirrahmanirrahim ::: 
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


bila rindu 
terkenangmu sayang terasa sayu...
syahdunya jiwaku..
bila malam makin kelam...
jauh terbang jiwaku melayang...
aku rindu sentuhanmu ku rasa sayu...
inginkan jiwamu selubungi jiwa ini...
bawaku dalam pelangi...
melepasi batas ini...



kenal x lagu nie?
tipulah kalau xkenal...
kengkadang bila kite rindu some1 else teringat kat lagu nie...
haha!~
budget ade orang nak rindu kat i lah tuh!~
hukhukhukhuk
(tersedu sedan)


satu hari tu ade terbaca satu status kat fb...
(berpengaruh betul laman SOsial sekarang nieh)

"kalau kite rindukan seseorag,bacalah Alfatihah...semoga rindu kita itu akan memberi keberkatan..."

the another one...

"bila kita rindukan seseorang...sebelum kita tidur hembuskan nafas dan katakanlah bahawa kita rindu dan sayang mereka kerana Allah...insyaAllah angin akan menyampaikannya..."
(yang kat atas nieh xsilap dato' fadzilah kamsah kuts yang habaq mai)

ape yang tuan tanah kedaung dapat dan dia amalkan...
tak kisahlah rindu kat siapa pun...
xsemestinya kena ada 'pakwe' kite baru boleh rindu kan? :)


pegang dada...
baca Al- Fatihah hingga selesai...
"Ya Allah semoga rindu ini hanya keranaMu Ya Allah dan sampaikan rindu ini kepada mereka yang aku rindu"
dan hembuskan...
insyaAllah akan rasa ringan sedikit...

lebih2 lagi orang dirindui dah pergi bertemu Ilahi
cube try test!~~~
insyaAllah akan terasa lapang....



xsemestinya rindu itu hanya pada perkataan...
xsemua orang mampu untuk meluahkan rasa rindu pada orang yang mereka rindukan...
kadang rindu yang diluahkan belum tentu ikhlas...
even bukan kita pengukur keikhlasan...
mungkin yang tidak diluahkan pengukurnya lebih besar...


#esok dah hari sabtu...owh no!~ ke'busy'an melanda...write off!~~~~





Comments

Popular posts from this blog

Pulau Perhentian 2!~

Rasa Kecewa yang Diberi

Pulau Perhentian 1!~