its all about selfie!~

::: Bismilillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Penyayang ::::

hyep2!~
kengkonon cam nak main gambar2...
mesti cam pelik kan!~
ayat kala budak darjah 1...
actually ade org request letak laaaaa byk2 gambar....
sebab die tengok blog orang pun sebab banyak gambar...
kurang asam kan!~
krikkk krikk punya orang....
jangan banyak cakap...
jum lerhhhh teman bawak mengembara...
selfie2!~
jangan muntah udoh lerkkkk....

 masa nie kat klebang....
lama dah nie jenjalan dengan gugurlss jerk...
men are not allowed....
bile dah balik tu ade plak budak lelaki touching sbb kami mention budak kelas...
how?!~ sweet jerk korang erkkk...
coconut shake klebang yang popular tuh...
better try!~
bagi aku biase jerk...
sebab aku buat cam lagi sedap jerkk...
hahahahhaa
ayat poyos kan?
poyos habiz!~

ini perkara biase...
lagi2 bile gambar bertiga...
sebab setiap aktiviti W.A.J.I.B ade gambar hokeyh!~
mase nie nk exam kayak and self-confident kat tasik...
okeyh!~ tetibe terasa nak mandi air tasik lagi...
grrrrrrr!~

yeaaaaa!~ sekinchan time....
uwaaaaaaaaaaaaa
rindu...rindu...rindu nak gie sane lagi...
please make dreams come true now...
hukhukhukhuk
nak makan2 kampung yang simple tapi super duper sedap....
k.maz cepat laaaa bawak kami lagi...
tapi mama dah warning awal2....
jangan gie sana selalu nanti gemuk lagi jangan bising kat mama!~
ahakkkzzzzzz
okeyh noted!~ sbb aku akan pastikan aku dieet setahun sebelum aku kembali kesini...

argghhhhh!~nak jerit sekuat hati...
sebab ini semua poyosss....
aku xtau macam mana org belakang boleh terjebak....
hahahhahaa
ade lagi gambar yang krikk krikk ckit...
sampai aku cakap kat orang belakang...
behave cikit....upload kat fb nanty baru tau...barulah ade gambar yang elok2....

 ha!~ kalau bab nak menghabizkan memori aku memang budak bertiga nieh!~
okeyh!~aku tau camera aku cantik sebab secantik aku...
hahahhahaaa
penuh....full...sampai terlimpah keluar2 gambar depan...
save cikit kalo aku dah berbulan xbalik umah...
hahhahahahaa

blom lagi issue budak kecik nie lagi...
sepesen je semua suka full kan memori aku...
gambar selfie bukan main...
xtermasuk gambar sensored yang die amik....
kalo memori aku 100gb pun xcukup agaknya....
ha!~ belum video ntah pape yang dia buat pasal diri sendiri...
sabau jelah akuh....

bile aku rasa aku cantik...
aku memang suka amik gambar...
hahahahhaaa
abaikan...abaikan...
bile tahap bosan jem masa raya...
xde keja lain kan!~
ape lagi...selfiekan diri laaaaa...
ade budak tgh mrajuk pun join sekaki...
pun boleh kawan sekejap sbb nk amik gambar...

hahahhaaaa
sebelum caption pape aku dah gelak!~
sebab bile aku egt balik...
mase nie kt mines...
ramai je sebenarnya tengok kiteorang...
haku pedulik hape...
janji dpt selfie!~
hahahahaaa
perjanjian 5 tahun skali wajib jumpe...
egt...egt...egt...
tapi b4 5 tahun dah dapat hangout sesama...
semoga perancangan pasnie dipermudahkan...
aminnnn2!~

dan paling aku xsangka dia dah kawen...
sob sob sob....
sedih tau dak....
teman suka duka tawa nangis sama...
die dicela aku terasa...
tapi aku tahu dia kuat dan aku bukanlah sekuat dia...
setiap kali jumpe perkara wajib mesti sharing moment...
perkara yang xpernah tinggal walaupun ngantuk camne pun...
cume waktu wedding die aku xbleh tido....
die yang sedap tido....
tampaq gaksss die nieh...
i love u!~
aku xtau nape aku nak balik aku nangis...
aku rase first time kut nangis depan die...
tau x die pujuk aku bagi bouquet die...
ahhaaaakkkzzz!~
so sweet.....


selfie dalam keta itu perkara biase...
hahahhaaa
nasib baik mama xde sebab tengah beli makanan...
kalau x,xpayah suruh...
pasti selfie!~

 nak je aku lempang2 dua ekor nieh...
ko fikir ko lawak?!~
hahahahaha

okeyh!~
baru aku sedar...
dah lame sebenarnya aku selfie nieh..
hahahhahaa
gambar nie aku penah bagi untuk malam perkenalan pimpinan...
aku xsangka plak muka aku nie lawak...
cube korang tengok bebetul!~
teliti satu persatu....
ape yg lawak?!~
memang kena gelak besau...
blushing tau i...
okeyh!~ sape suruh bagi gambar ntah pape...
nie zaman memuda dulu kala...
belasan tahun lagi...
tu yg xbape nak matang...
skarang matang ke?
krikkkk krikkkk





last but not least!~
(suke bebenor aku guna ayat nieh sekarang!~)
yg nie bukan selfie...
aku pilih sebab aku kan memang suke perasan chomel sangat!~ 
nak gelak jahat pun agak2 ae....
jangan kuat sangat sampai aku dengar kat cnie...
ketawa bisik2 xpe...
sebab aku kurang cikit pendengaran...
hahahahhahaa
jangan gelak!~

dah2!~
cukuplah aku mendedahan keselfian aku kat korang!~
pecah rahsia kau...
daaaaaaaaaaaaaaaaa!~
jap2...
doakan....doakan....doakannnn.....
final exam another 3 weeks more....
cuak!~

# p/s : yeaaaa!~ kite check rating blog....serius xsangka entri bile rindu....ade 100 and above viewers...thankss korang!~deepdeepdepp....sonyap2 jer ae....

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~