Gangnam Blues

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::
hyeeee!~
halluuuu...
pheewwiittttt!~
musti tertanya2 what is 'Gangnam Blues'
terrajin nak preview puleksss
sebab malam tadie gie tengok screen preview kat midvalley..
seronok jugak.
naseb baek ler umah mak nie dekat je dgn mid nak...
and one more thing gie screen preview tapi xde orang!
itu yang best.


thank a lots to my 'lovely boss' sbb bagi tiket screen preview...
jalan cerita yang agak menarik.
suka dan duka dan sanggup berkorban apa saja untuk family.
dan kawan baik sebaik2nya pun dianggap family.
2 orang pemuda yang berjumpa dirumah anak yatim sebab keduanya hidup tanpa ibu dan bapa.
hidup dikawasan setinggan dan hidup dengan hasil pungut sampah.
(ini memang sadis).
suatu hari rumah yang mereka duduk kena roboh.
dan dieorang diupah oleh satu kumpulan samseng untuk buat huru hara kat tempat pengundian.
dan dieorang pun terpisah.
dan bermula lah kisah.
dari kawan menjadi lawan dan rupanya duri dalam daging
ade gunting disebalik kain.
semua sebab kepentingan masing2 walaupun salah seorang masing mengamalkan sikap friend is family.
dan yang paling melampau sekali
permainan politik yang kotor dan sangat mementingkan diri
(ini memang xsuka!~)
ahli politik yang sangat dan sangat dan paling tersangat keji.
ce try cikit trailer die camno
dah itu jer cerita harinie yang kengkonon terajin kan!~


Comments

Popular posts from this blog

Putri

Selamat Hari Tua Akak!~

Selamat Hari Graduasi!~