Kekwat

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


wehuuuu!~
hepii May and Rejab..
Padahal dah nak habiz the most beautiful of this two months...

lama sgt dah x menghapdate..
busy dgn personal tax
Form BE berlambak-lambak nak kena hantar.
and dapat puleks client yang kekwat!
adushhh...

nangis haku sepanjang buat die punya akaun...
serius!
ape yang harus ku lakukan...
arinie ingatkan akan jadi the most beautiful monday without pandang2 dah mereka punya akaun itu semua tapi i just recently her call...
nak check bagai!~

rasa nak je cakap
"hoi!~ ko ingat aku nie bodoh sangat ke?boss haku dah tengok lah! dah laaa free charges"
sebenarnya dalam hati nak mencarut
caci maki bagai

last week is the due date by IRB.
then she send another document to let me amend their account?
i feel "what?!~"
die fikir keja aku fokus dengan orang2 die punya hal jerk?

seriusly aku memang xtahan sangat sampai mengalir air mata..
fuhhhh
naseb baik xde orang dalam opih...
yaaa aampuunn
kenapalah boss haku dapat client yang cenggini...
belum lagi regarding 3 companies yang xsiap2 tuh..
stress haku...

stess dengan keadaan client yang giler kekwat...
boss haku ok jerk...
marah tu perkara biasa...
aku xbleh nak tahan dgn perangai client yang memandai jadi pandai nie...

lain kali kalau nak cek bagai semua itu bagai...
tolong lah hantar awal2...
bukan lagi sebulan nak kena hantar baru nak bagi dokumen..
serius!~
harinie pun die berjaya buat haku nangis dengan kerja yang aku buat...

 asyik laaaa telefon...
asyik laaaa telefon...
asyik laaa telefon...
cakap semua benda haku xmasukkan..
agaknya kalau die kacau lagi haku minggu nie...
meletop gaks haku weyh!

uwaaaaaaa!~
kwn haku cakap
sabaqqqq...
sod ba ro..
aku xtau lah nak cakap ape. nak reply hape...

aku cuma mohon kekuatan dari Allah...
aku harus tingkatkan keimanan!
supaya sabar aku berpanjangan untuk melayan kerenah die...


malas nak letak gambar!
tq foe reading cerita yang ntah pape!
'eh ade org bace ke kekdahnya?!~'

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~