~MaMa KaTa~

my lovely mama!!!muaaahhhh...

hypeee..
hurm...
alamak!!gambar kabur...huhuhu
biase ler..
kamera power sangat..
xmacam orang tu mampu beli nikon..
kami xmampu..
uwaaaaaaaaaaaaa
owwhh my lovely mum...
huhuhu
aku banyak cite pape je kat mama..
and mama aku nie pun selalu kate kat aku..
~MaMa Kata~

lelaki bile suke kat someone gurl...
die xkan cakap..
kalau betul2 suke larh...
(kalau yang terus terang maknenye maiin2 la ae??)
tapi kawan aku kate kalau kite suke kat someone...
kite kena cakap..
kalau x nanti kite yang sakit...
yezz!!memang sakit...
kawan aku lagi cakap...
(nie kawan lain plak tau)
bile lelaki xnak cakap..
xpe...kite yang mengalah...
andaibetul lelaki tu pun suke kite...
kite yang xrugi...
tapi...
aku konpius...
mane satu idaman kalbu???
hatoiiii...
pandai-pandai lah...
masing-masing dah besar...
kan..kan..kan..

jangan suke mainkan perasaan lelaki..
nanti diri yang binasa...
kalau dah xsuke cakap je xsuke..
jangan bagi harapan..
kalau xmampu nak capai...


hati-hati dengan lelaki...
jangan senang sangat percaya...
lagi2 dengan lelaki..


perempuan yang baik untuk lelaki yang baik...
lelaki yang baik...
xkan ajak kite untuk bercinta...
xkan sentuh kite bile belum masanya...
die akan ajak kite kearah kebaikkan...
bukan keburukan..

lelaki yang baik..
xkan ajar sesuatu perkara yang tak sepatutnye..
mereka yang membimbing kite...
bukan kite yang membimbing...

perempuan jangan terkejar-kejarkan lelaki sangat...
biar lelaki yang kejar kite..
bukan kite yang kejar mereka...
nanti mereka rasa xde cabaran...
kat kite perempuan nie...
bile rase xtercabar...
lelaki cepat bohsan..
bile cepat bohsan..
lelaki just ignore about us...
sometimes...
they will accept us b'coz of their sympathy...

jangan jadi pengikis duit lelaki...
mintak2 lelaki tu belikan pape..
sedangkan xde pape hubungan lagi..
setakat kapel...
kapel tu ape2 ntah..

baru kawan2 jangan dok menggatai nak p rumah die..
blom ape2 jangan dok nak berangan nak p langit...
buat malu ja kalau xjadi...
orang semua dah tau..
tup2 kawen dengan orang lain..

nak keluar dengan lelaki mesti berteman..
"habiz kalau abah tau..."
huhuhuhu


bile dah same2 suka..
dah ade niat nak kearah yang lebih...
dengan caranya...
bagitau mak ayahnya..
baik lelaki..
baik perempuan...


and the last things that my mum ask me
bile nak kawen nie...
lambatnya...
lambat mama nak dapat rumah baru...
haish..
lame lagi ma..

thank you so much...
thankz a lot give me support in my life..
be a good listener...
be a good frennzz...
be a supporter...

being my teacher based on ur experiences...
be a good motivator...
luv u mama....
i'm not gud enough for being ur doter...
always fight..fighting....
always didn't hear ur nagging...
i'm sori mum...










Comments

Popular posts from this blog

Pulau Perhentian 2!~

Rasa Kecewa yang Diberi

Pulau Perhentian 1!~