KeseDiHaN!~

"Ya Allah, kenapa perlu aku ingat pada dirinya??,"
kenapa perlu die datang dalam hidup aku ketika ini...
kenapa perlu die yang ada dalam hati aku.
kenapa perlu die jadi cmnie selepas semuanya...
kenapa???
kenapa??
and
kenapa??
hurmmmmmmm
sedihhhhhh
uwaaaaaaaaaaaaaa
ade rase teeeetttttttttt cikit kat tetttootttiiitttuuuttt
huhuhuhu
hurmmmm
nak nangis kuat2!!!
uwaaaaaaaaaaaaa
hahahaha ntah pape je..
haish..
kenapa jadi cmnie..
kadang ok..
kadang x ok..
seperti???(bak kate adek bunga)
seperti orang gilak pak...
bile ntah nak okeyyyyyyyyyyyyyyyy jer..
mak kawan saya pernah cakap...
then,kawan saya lah yg sampaikan kat saya...
jangan sedih sangat pasal hal pasangan2 nieh..
Allah nak uji kite dengan hadirkan dalam hidup kite dengan org yg salah...
kemudian mungkin baru jodoh kite..
Allah nak hamba2Nya belajar dari hukum alam..
bak kate org dahulu kala...
belajar dari kesilapan..
guru yang terbaik dalam hidup adalah pengalaman..
bukan pengamalan yer...
huhuhuu
pengamalan tapi tetap silap sepanjang masa tetap sama ja kan...
baik xpayah amalkan...
yang penting sedih larh...
dah lah..
xboleh nak kate lagi dah.....
"Ya Allah, Sesungguhnya Engkau tahu segala isi hatiku...Engkau tetapkanlah ia dan Engkau juga Maha Mengetahui segala yang terbaik untuk setiap hambaMU..."
hanya ini yang mampu...

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Hari Tua Akak!~

Rasa Kecewa yang Diberi

Selamat Hari Wanita