TeRKiLaNNNN

hype...
lame kan menyepi...
aritu nak tulis tapi adelah sesuatu tetttuuutttoootttt....
dah tahap kritikal sgt sampai xbleh nak luahkan kat cinie....
insyaAllah akan belajar redha....
Allah pasti akan temukan yg terbaik untuk hamba2 NYA...
sekarang tengah heboh sal u.p.u...
kan3???!!!~
dalam FB sane sinie cite sal 'u'...
hurmmmmm...
aku????
xde benda yg sonok nak dikongsikan sal u..
aku xbleh citer sal nie...
uwaaaaaaaaaaaaaa
pasti akan banjir umah ku ini...
hahhahahaa
tapi....
nak citer gak...
hahhahahahaha
sengal giler weyh!~
watever!~
satu petang yg indah....
(petang tadie sebenarnye)
xindah la sangat...
biase2 jerk...
aku sedang membungkus sotong....
abah aku sebelah kanan...
sebelah kiri plak my mum...
tibe2:
A : Amani, tahniah!! pergi x UNIMAS nanti?? (dengan wajah yang sangat gumbira)
B : xtau lagi lah...
C : Amani, tahniah yer dapat UNIMAS!~ waaaa lepas nie Amani setahun sekali la yerk balik semenanjung...kena tahan rindu kat mak la Amani... (sambil salam Amani and the whole Amani's family)
B : heheheehhehehee terima kasih!~
kemudian mereka pun sambung perbualan ntah xberapa aku nak pasti!~
A = kawan Amani
B = Amani
C = Mak A
actually, aku sgt terkilan...
sebab benda tu happen in front of me!!~
sebelah my parents lak tu...
aku rase cam nak tumpah...
tapi aku tahan beb!~
cover macho tu...
hahahahhaaha
aku dah diam dah time tu...
xberani nak pandang kiri kanan...
dalam hati aku berkata2...
'kenapalah makcik2 nie cakap depan sinie nie...g lah berbual jauh2!~'
gerammmmmmm
dah penat nangis....
2 ari kot...
tp salah diri sendiri kan...
bukan sesiapa!~
xde rezki nak buat camne...
my mum yg banyak bagi kata2!~
ade gak cakap kat orang lain...
die buat derk jer...
yelah orang lain kan...
nie my lovely mum mestilah bagi kan...
lain lah orang lain!~
"tape...cubelah mohon lagi nanti"
baru-baru ini...
mama : "nana, terima jelah...mama redha...abah dah bagi..terima jerk"
nana : ntah lah...macam antara 2 la sekarang nie...macam nak n macam xnak"
mama : "daripada nana tension..terima jer...sebelum belajar nie...mane lah tau kan bleh cepat dapat tetttt"
abah : "nana, nak terima x??"
nana : "ntah la...nanti lah orang pk dulu"
abah : "ikut nana lah...abah xkisah...yang penting nana"
nana : "kelirulah...xtau lah...nantilah nana bagi jawapan...macam suke...macam xsuke..."
mama : "kalau mama,mama terima jer...peluang datang sekali nana...rezeki..."
nana : "bingung lah...kalau pas raya tapelah...kalau b4 raye tu yg masalah...uwaaaaaaaa"
mama : "tape...tu kami pandai2 lah cari orang lain...jangan risau"
terima je kot?!~
kot!~
wait and see jelah wat happen...
hurmmm....
i'm still learning how to be a gud person...
how to redha dengan ketentuan if one day later...
u r not mine!~
insyaAllah...
jangan terlalu berharap...
jangan n jangan terlalu mengimpikan...
keindahan akan datang sentiase tanpa memikirkan apekah ujian yang akan melanda selepas ini...
ujian Allah itu pasti...
masa,waktu,ketika hanya Allah sahaja yang tahu...
kita hanya mampu berserah...
dan yang paling penting adalah....
S.A.B.A.R!!!~
the master key in our life!~



Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~