CiNtA......

Bismillahirrahmanirrahim::: dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang:::

Cinta Bersulam Noda
Album : Insan Istimewa
Munsyid : De Hearty
http://liriknasyid.com

Di malam sepi kusujud menghadap-Mu
Mengharap maghfirah dari-Mu
Oh Tuhan Yang Esa

Kucemari hidup dengan kesesatan
Membutakan hati yang sering terleka
Terasa jauh diriku dari Tuhan
Dengan godaan syaitan

Kutahu Dialah penerima taubat
Walaupun kusering tinggalkan suruhan
Berilah kesempatan ini untuk berubah

Cintaku dambakan hanya pada-Mu oh Tuhan
Terimalah permintaan dariku hamba yang hina
Kusering berjanji namun sering kumungkiri
 
Janji yang tak pernah lagi kutepati

Kupasrahkan segala pada-Mu oh Tuhan
Jangan kau palingkan hati ini dari kebenaran
Andai esok nafasku terhenti di sini
Kumohon jauhkan diriku dari azab-Mu




ku tanamkan azamku...hidup ku matiku hanya keranaMU Ya Allah...
selagi kubernafas izinkan aku untuk terus menyembahMu...
kekalkan nikmat iman dan islam selama-lamanya....
ingin sekali aku mengimpikan seumpama Rabi'atul 'adawiyah yang sangat mencintaiMu...
setiap saat,setiap waktu hanya mendambakan cinta yang satu....


Ya Allah,sesungguhnya diri ini hamba yang sangat hina!~sangat2!~....kepada awak2...hahhahaha bleh la plak camtu kan...hurmmmmmm,saya dah terjatuh C.I.N.T.A!~ cinta dengan lagu nieh...credit to nurhafizah bt ahmad fazil....saya terdengar kat blog die..sorry fizah akaq curi!~hihihihi sangat banyak kena mengena nyer dengan saya kot!~


sejak akhir2 nie kenapa ntah...Nana!~please kuat...anda perlukan kekuatan untuk meneruskan segalanya...Cahaya Kegembiraan Kami xkan pernah berputus asa macam nie kan...Allah sangat sayang pada awak...oleh sebab itu Allah bagi dugaan yang sebegini!~

ingat!~walau macam mana pun Allah itu sentiasa berada bersama awak..sentiasa...bile2 masa anda perlukan DIA...Ya Allah,jangan Engkau pergi dari diri ini....aku xkuat..aku xmampu hadapi semua ini tanpa Mu!~saya sayang pada mereka2!~mama,abah,nana,iya,nini,ika,danish,sahabat2 sayer...i love them damn of much...

always my tears will drop from ponds of eyes!~please dun move on..please be strong...i need someone to lend their shoulder for me to cry on it....."Biar Masa Yang Menentukan"...Ya Allah andai ini yang telah Engkau putuskan...aku redha...aku terima...andai ini petunjuk yang terbaik...aku akur..terima kasih Ya Allah atas peringatan yang telah aku lupa...


awak,
saya minta maaf...andai apa yang awak bace...andai apa yang dah awak tahu..mungkin itu salah satu kesilapan saya satu ketika dahulu...Allah mengilhamkan awak untuk buat macam tu supaya awak tegur saya seorang hamba yang hina ini bangun dari mimpi yang xpasti...saya xpernah salahkan awak..absolutely,thats my faults and thanks a lots....andai pangilan2 yang tak sesuai satu ketika dahulu saya minta maaf...

saya ta kisah kalau awak nak terus BUANG saya....segala memori2 kita...segala apa jerk yang berkaitan antara kita...let you to do it...i'll sokong for u!~saya minta maaf atas kesilapan yang pernah kita buat dulu...saya yang alpa...saya yang leka...

tq being my frenz..my truly frenz...Allah bagi saya teguran!~saya sangat terkesima...Ya Allah,jauhnya hambaMu ini bersimpang!~egt tak saya pernah cakap aritu?!~cinta ALLAH pasti berbalas!~cinta MANUSIA kite xtahu kan??!~sebab hati manusia Allah yang pegang..Allah mampu untuk menterbolak balikkan hati kita....

mungkin satu masa dulu kita suka dan satu ketika dahulu kita membenci tapi Allah mampu untuk menukar...saya tertarik dengan satu kata2 nie..." perasan cinta tu adalah satu keajaiban yang Allah bagi setiap manusia...sama ade orang yang kita cinta itu membalasnya atau x itu kuasa Pemilik Cinta!jangan kita pertikaikannya...!~"

jums kita sesama cari,buru cinta Allah...kita dah jauh sangat ketinggalan...lagi2 saya!~egt x apa saya cakap aritu?!~same2 lah kita praktikkan dalam kehidupan seharian...letakkan Allah dihati kita yang paling dalam...insyaAllah apa yang kita buat pasti kerana DIA!~


mataku masuk habukkkssss....
huhuhuhuhuhuhu
"cintalah akan seseorang itu yang mendahului cintanya kepada Allah,pasti cintanya itu juga kerana Allah!~"
sesungguhnya saya cinta saya selepas Allah dan Rasul adalah abah mama family dan sahabat...
sungguh!~saya sayang mereka kerana Allah!~
sangat sayanggggggggggg....
sayang sangat mereka.......
sangat2!~
saya minta maaf andai segala apa yang telah saya perkatakan selama ini banyak mengguriskan banyak pihak!~

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Perhentian 2!~

Rasa Kecewa yang Diberi

Pulau Perhentian 1!~