i GoT iT!~

:::Bismillahirrahmanirrahim:::
:::Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang:::


yeyeyeyyeyeeyeyeyeyeyye!~
alhamdulillah...terima kasih Ya Allah....beberapa ari yang lalu saya a.k.a norfarhana dah dapat dah ape yang saya idamkan!~
angry bird!~
hihhihihi
ntah pape kan...
before nie,xnak beli lagi untuk diri sendiri sebab ade orang nak bagi kan saya...
tapi!~
cam ntah...die keterlupaan kot...
so,p lah beli sendiri...
saya pilih warne merah...
"Ya Allah,damaikan hatiku!~tenangkan jiwaku!~sabarkan hatiku!~"

benda yang saya nak sangat2!~
saya tunggu!~
tunggu dan tunggu!~
akhirnya saya beli!~
alhamdulillah.....
"terima kasih Ya Allah"

Farhana!~jangan mengeluh!~
terima seadanya..
insyaAllah,Farhana boleh...
sangat boleh...
sahibahku serta sahabat saya...
doakan saya!~
aminnnnnnnnnn!~


"Ya Allah temukan kami dalam saban malamMU...temukan kami dalam tahajjudMu andai kami saling merindu...pimpinlah dia Ya Allah...sesungguhnya aku gembira andai dia gembira...berilah kejayaan padanya dunia dan akhirat...janganlah engkau keluarkan dia dari landasan syariatMu serta agamaMu....kekalkan nikmat iman dan islam ini kepada kami selamanya...kami sentiasa perlukanMU dalam meniti kehidupan seharian kami...kami perlukanMu dalam hati kami selamanya..."

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~