terima kasih Allah...

::: Bismillahirrahmanirrahim::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang::: Alahamdulillah Ya Allah...terima kasih masih memberi peluang untuk aku bernafas...bersyukur sangat.... Dugaan demi dugaan Engkau berikan....hati ini mengeluh...mampukah aku Ya Allah? Allah tidak akan menurun sesuatu ujian itu andai kite tidak mampu...oleh kerana Dia tahu lah ujian itu menerpa dalam hidup kita walau hadirnya tanpa diundang...hadirnya penuh dengan hikmah...alhamdulillah Allah...alhamdulillah... Thanks angah lend ur shoulder to me to cried on it...actually i dun know whose that person can lend their shoulder...i dun have anyone...akhirnya Allah hadirkan awak untuk saya bertenang...an Allah...banyakkan sabar dan doa...doa itu yang membawa kita dekat dengab Allah...Maha Pemberi...angah....tau x sebab tu i love u so much...u're always wif me either susah atau senang...Ya Allah jangan Engkau putuskan pertalian ini...kekalkan kami...kasih sayang kami keranaMu ini hingga kesyurga...masalah embah belum selesai...dikhabarkan tentang abah...doc kate abah kena strok...Ya Allah...mase denar...Allah saje yang tahu perasaan tika itu...aku xde sape tempat mengadu...mama kol cakap pun dah nangis. .. Sebelum letak fon mama pesan..."nana jage budak2 ye..." mase tu xpayah cakap lerr air yang tumpah...abah dah xbleh cakap sgt...suare dah sengau...dah macam2 fikirr...aku dahhilang tempat beegantung ker...sayakena kuat...bile saya amek budak kecik tu dari skolah...saya pandang muka die...saya cakap katdiri...saya ken kuat...saya xboleh kalah...sy xboleh nangis depan die...pasti kol abah...xtahan...mase cakap air dah kluar...nak kuat tp xmampu...Ya Allah pinjamkan aku kekuatanMu Ya Allah...aku cakap kat abah...abah kena kuat tau untuk kiteorang...farhana u must be strong for others...eira kol pon nangis bile cakap pasal abah...benda berlaku dengan tibe2...unexpected...kalo masih macam nie...saya dah fikir sehabis baek...sy xsambung study...sy kena berkoeban untuk semua...biar adek2 yg belajar...bg peluang kat mereka...mungkin tolong g pasa kuts..tape laaa hitam cikit...nanty xde yg nak kawwn dengan saya??:-) insyaAllah akan ade jodoh yang terbaek Allah aturkan...malam nie kami 5 bradek tido bilik abah...dieorang semua dah tido...kalau x tido saya xkan sempat nak tulis kat sibie...saya xnak dieorang nampak air mata saya...sy nak kuat...saya kuat..tadie balek dari hospital dalam kol 11 dari sane...mama macam susah hati sangat nak lepaskan kami...mase kami dah kluar tu mama follow jerk...lambai2 tangan...kami lambat2 kan langkah...mama nak tengok kitworang balek...mama be strong keyh...kesian mama...mak jauh dimate tengah saket...suami pula dihospital juga...bagai jatuh ditimpa tangga...tapi saya percaya Allah xkan menzalimi...Mama kate Allah bagi ppetunjuk...Allah bagi petanda agar berjage2...saya percaya hikmah disebalik ujian...saya yakin dengan Allah...Allah beri ujian sebab Allah sayang kami...Allah mahu kami terus merayu dan terus merayu...terima kasih Allah...terima kasih...minta maaf xde gambar yerk...saya rase macam nak jatuh...tapi adek2 saya perlukan kekuatan...so,i must be strong!!!goo farhana...u can do it...selamat malam...:-)

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~