Half of SolemnizatIoN!~






::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


i'm so sorry!~
lame dah nak hapdate nieh..
almaklum saje yer!~
mokcik nie busy bebenor!~
:)

bukan hape...
keja melambak giler!~
tu yang xmenyempat2 nak hapdate...
hukhukhuk
kawan mokcik tuh sampai kena migrain!~
kecian die...banyak sangat keja...
sampai kol 4 5 pagi ha die tidoq!~
hishhh2!~
kecian2...
:(
alhamdulillah mokcik baru kena skali untuk sem nieh...
plezz behave yerk my migrain...
:)

first of all congrate to my adek...
she was found her mr.right for the future...
alhamdulillah!~

tahniah2!~
tetibe nak main teka-teki!~
hahahhahaa
cube cari where is my mum?
tetttt!~
mengarut2!~

alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar...
even agak kelam kabut cikit masa tuh..
sebab makanan jerk pun...
macam xsangka...
depa bincang kejap jerk...
i lipat tisu xsampai satu bungkus kuts...
mereka habiz dah bincang!~
my father said...
"buat pe nak bincang lelama...masing2 dah tau pun sebenarnya ape yang nak dibincangkan sebelum nieh..."

mokcik nieh xterlibat langsung dengan majlis...
sebab dari pagi kerja mokcik asyik kena masak jerk pung!~
alhamdulillah balik2 je banyak benda dah siap!~
:)
naseb baek perancangan cempedak crepe tuh dicepatkan...
kalau ikuts perancangan nak buat masa dengan mokcik!~
memang alamatlah kan...
xbuat cempedak crepe buat macam nak pengsan mokcik nie ha!~
sungguh ponat xterkato!~
mereka2 yang kat rumah lagi la fehnat...
cian mereka...
mintak maaf i xbanyak membantu yer..

banyak membebel lah plak...
bukan ape...
saje nak meluahkan rasa...
hehehehehe
jums lah kite layan gambar ape yang ade yerk!~
xbanyak pun sebab banyak kat tab kawan adek i...
i kan busy gitu as katering...
alhamdulillah ade mokcik2 yang gojes tolong!~
memang riuh lah kan...
hahahahhaa
fehnat sampai nak ketawa!~


 nie adalah suku...
suku ker?
1/8 kuts tetamu yang ade...
xjangka pun yang datang tuh ramai sangat!~
hukhukhuk
sebab dalam perancangan memang nak buat kecik2 jer...
alhamdulillah semoga doa mereka yang hadir sampai kepadaNya...
:)
pokcik2 i kat dalam gambar tuh...
ade gakksss jiran tetangga sebagai saksi!~


makcik bakal adek ipar i yang sarungkan cincin..
sebab mak lelaki tuh demam..
mungkin fehnat sgt kuts...
esoknya ade majlis kenduri kawen akaq lelaki tuh lagi...


nie diantara kawan2 die yang datang...
mama tanya xde ke kawan i yg datang...
mokcik pun habaq la...
buat ape...
kecian,nanty xterlayang plak depa semua tuh...
kalau nie majlis i mustilah i bagitau...
tapi xlah semua...
rakan terdekat je kuts...
insyaAllah...

 diantara hantaran yang ade...
yang xde memang lah xakan ade dalam gambar kuts...
yang coklat dari perempuan..
yang perpel dari lelaki...


die dapat dua cincin...
satu merisik..
satu lagi tunang!~

waaaaaaaaaaa!~
hahahahaaa
tetibe je kan...
actually adek i tanya hari tuh nak ape?
i cakap nak cincin lah...
hahahahhaa
sebab rantai dan bracelet ade dah...
cincin xdok ag...
tapi i nak mase tawen nanty...
sebab nie pun cam rushing je kan...

pastu i nak mintak dslr!~
hahahhahahaa
bestnyer...
sebab i suke amik gambar dan bergambar!~
:)
kalaulah impian menjadi kenyataan memiliki dslr...
kan best...
untunglah sape yang dah ade tuh!~
i memang xmampulah nak membelinya ha!~ 

kawan saya cakap minta serba satu...
minta baju cecantik...
i cakap!~
hamboih!~igt aku yang kawen ke hape?!~

nak tengok bakal adek ipaq dak?
hahahaha
bangga weyh!~
welcome to our family mat top!~
hopefully, we will be a happy family later...
insyaAllah...:)
aminnn!~
semoga kamu berdua bahagia until jannah tau!~
selamat membahagiakan die...
adek haku nie weyh...
so,one day later she'll be yours...
tiba masanya akan ku serahkan tanggungjawab pada muh!~
cam bagi amanat ntah pape kan?
dah3!~jangan nak merepek!~

scrollll
scrolll!~
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
v
v
v
v


tadaaaaaa!~
semoga dipermudahkan segala urusan u'ollsss...
ekut perancangan lama...
tapi lelaki nie nak cepat...
semoga perancangan mereka seiring dengan perancangan yang Allah aturkan buat mereka...


Comments

Popular posts from this blog

Pulau Perhentian 2!~

Rasa Kecewa yang Diberi

Pulau Perhentian 1!~