2015

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyanyang :::


pewwwiiiittt!~
weewiiiitttt!~

Memang lah tersangat lame aku pergi meninggalkan blog yang ku cintaik
fuhhh!~
niat dihati mmg nak meng hapdate selalu tapi apekan daya...
sekarang akan kembali kpd blog yang asal...
yeaahhhh!~
hippphiippp horeyh

kan aku dah cakap aku kan memang setia pd yang satu
ewaaahhh

tapi first of all
mintak maap ler
the first entry for 2015 nie xhado gambar dema yang cun melecun
ahaakkkzzz!~
gelak jahat ko nokssss


sebenarnya nak alter2 mane yang patut dulu
cam kelako plak aku nengok blog aku nie sendiri

2015
dah terasa hakaq2 sgt weyh
hurmmm
no komen..
dan aku berharap jangan lah sesiapa tny aku bile nak kawen
kaang aku rase nak keluarkan soalan maut kat orang tu boleh?
"awak tahu bile awk nak mati?!~
krikk kriikk kriikk

rasenya belum terlambat mungkin untuk aq nak wish
hapy new year uolllssss
and salam Maulidurasul
xlupe juga pada insan yang ditimpa musibah
i nengok je macam nak nanges
lagi lah yang menimpa...
sobsobsobsob

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Hari Tua Akak!~

Selamat Hari Graduasi!~

Eh Penang 2!~