Kawan Kopi

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


Halluuuu!~
dah selesai ke puasa 6 ke  tu?
sama laaa kita pun belum.

Selamat Hari Jumaat.
yeaaaa!~ esok cuti.
seghonoknyaaa..


cerita minggu lepas.
minggu lepas punya cerita.
hahahahaa
nak update blog tapi aku xtahu nak update ape sebenarnya.
nak tulis.
tapi idea xde.
muahaaaaa

last week adalah hari yang sangat kusut.
xtahu kenapa.
macam ada bebanan atas kepala.
macam dah bersarang dalam hati.
gituhhhh!

so, ape lagi ngedate jelah kita.
rancangnya nak ajak kawan aku nie makan sushi.
macam dah lama plak xmakan.
(padahal sebelum raya ritu makan dah)

disebabkan dah makan kt open house rumah abang hana.
kite mengopi jelah.
serius, dia adalah kawan ngopi aku yang paling superb.
walaupun dia dia kawan yang paling biadap.
cerita pasal tu pasal ni. 
pasal semua pasal.
everything we share.
everything.
share cerita jelah.


bukan dengan semua orang kita akan share cerita.
jenis aku, aku xpaksa orang untuk cerita segala cerita suka duka depa.
nak cerita, nak share dengan aku.
you can share n aku xpaksa. im trying my best to be a good listener.
dan jenis aku jugak xsuka orang paksa aku untuk cerita semua pasal aku.
dan aku xbuat apa yang aku xsuka.
sebab aku xsuka orang buat kat aku.
ewahhhh.

kita akan cerita dengan orang yang kita selesa je kan.
kadang orang ni kite share benda lain.
kadang orang tu kite share benda lain.
orang sana lain.
orang sini lain.


okeyh!~
aku dah mula rindu nak ngedate lagi.
uwaaaaaa



bile dah jumpe.
xingat dah dok kat mana.
ketawa tak ingat dunia.
okay ni moment yang paling aku rindu.

part paling best bile gie Starbuck.

"nak tulis nama ape ni miss?"
"i'm Hana and she's Nana"


ini cerita ngedate yang lepas-lepas.
kiteorang memang suka ngedate kt tempat makan.
konon boleh share time makan dengan keadaan yang tenang dan gembira.
sapa xgembira bila makan weyh.
orang gila pun gembira.
lagikan korang.

biasanya kiteorang xdapat nak jumpa lama mana pun.
atas sebab aku keja hari sabtu sampai tengahari.
and hana cuma boleh keluar until 8pm jer.
xpe. kiteorang mampu fully utilized our time.
cewaaahhh.

teamsingle sangat ayat kau tuh weyh.


lepas makan jenjalan window shopping.
kiteorang memang suka masuk kedai-kedai yang jual barang2 rumah.
macam kaison ke.
kengkonon nak hias umah sendiri cecantik.
auchhhh.
marriedgoals sgt weyh.



Hana,
terima kasih jadi kawan gelak aku sampai aku lupa semua masalah.
terima kasih jadi kawan aku yang paling biadap tapi jadi kawan yang paling superb. dengar semua masalah. jadi pendengar yang paling setia. pendengar yang paling setia mendengar walaupun kau dalam keadaan apa sekali pun. i will never forget our memories. sebab kau kawan yang paling gile aku penah ada. paling gile. hahhahahaa aku xtahu nak describe macam mana dah kegilaan kau.
serius ar. ini serius. 

oklah.
terima kasih!~

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~