Cerita-ceritu

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


yuhuuuuuuuuuuuuuuuu!~
lama benor menyepi.
mood nak meng update tu xde.
perangai bermalasan berleluasa. maka kesepian betul blog nieh.
since puasa plus raya nak habis dah.
draft entry raya dah lama ada cuma nak susun ayat tu belum lagi.
plus icon blogger kat handphone nie crack.
so, xdpt nak masuk gambar2.
tu bertambah malas.

hari ni datang pun sebab nak berceloteh bebanyak sikit.
nanti terbaca ingat lah. ape benda yang aku celotehkan.
lebih kepada membebel barangkali.


semalam buat makan-makan sikit2.
they called open house tapi aku just panggil makan2 sebab masak dua benda je.
bagi aku kalau byk makanan baru aku panggil open house.

senarai menu :
1) ayam ungkep hijau 
2) nasi putih
3) sayur lemak
4) ikan masin sepat goreng
5) sambal belacan
6) laksa penang
7) dadih
8) brownies
9) cheese tart
9) air sirap

xdelah varities mana.
2 menu je. laksa and nasi putih.
alhamdulillah, siap seperti yg dirancang.
saja nak buat memakan even xdelah pandai masak mana.

terima kasih yang sudi datang ke teratak kecil kami.
hahahhahaa
inshaa Allah ade rezeki lebih nanti buat lagi okey.
mana tau rumah masing2 tahun depan.
ecehhhh.
aminnn inshaa Allah.
okey lah xtahu nak membebel dah.
tibe2 idea jem. nanti kalau rajin aku cerita-ceritu lah lagi.
confirm lebig banyak yang malas.

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~