HepI BufDayyyy!!!!

hype!!!
tibe2 rase macam nak nyanyi plak..
hahahha
"hepi bufday to u...hepi bufday to u...
hepi bufday to u...hepi bufday to u"
nyanyi lagu bufday je pon...
tanggal 3 Mei lahirlah seorang bayi di perempuan yang comey sokmo...
3 Mei 1967...
tarikh lahir orang yang paling aku sayyyyaaaaaaannnnnnnngggggggg...
hepi bufday mama..
luv u,,,luv u...luv u...
orang lain xboleh amik luv saya untuk mama..
special juz for u...

opssss!!!!sory terlupa nak say sori untuk post kali  nie..
okeh2!!!
sori guys...macam biase aku nie bab karang mengarang xroti...
xhebat..kalo hebat aku dah jadi penulis org kenal bukan aku yg kenalkan...
hurmmmm...
arinie bufday mak aku...
before gie keja egt nak peluk cium mak aku..
tapi mak aku tengah bersiap2 plak nk keluar..
hatoi...terbantut rancangan mulia...
hadiah nanti ae ma ae...
tunggu gaji masyuk...hahhahhaa
aku nak tanya ar kat korang kalo bufday korang perkara pertama sekali ape yg korang buat??
ha!!!!aku tau2...huhuhurrrreeeeeeyyyyyyyyy!!1
dapat gak korek rahsie u all nieh...
hurm....kalo dah ade tettooottt mesti mengharap tettooot dulu kan yang wish...
ala,bukan korang je..we all sume nie satu group lah...
dun worry...senyum sokmo je...lek luh...
aku xcakap orang lain aku sendiri pun same lah...
cop3!!!tapi aku tettooot tu xde ae...
terkeluar cikit dari u all..hahaha
tapi mengharapkan ade orang yg akan wish..
lagi2 orang yg terdekat,yg tersayang,termanja,yg penting keluarga ter2 jolah..
tapi ade seorang lecture toootttt yang ngajar tiiittttt pernah cakap something sal bufday nie...
ha???!!!cube teka??pe die...
kiteorang tengah belajar nieh tibe lecturer nie cakap sal bufday..
ala,soklan die lebih kureng cam soklan aku...(korang p atas bace balik soklan tuh ae)
pastu die cakap...
setiap kali bufday saya...perkara pertama yang akan saya buat talifon mak saya...
cakap kat mak saya "terima kasih mak sebab dah mengandungkan saya selama 9 bulan...dah bersusah payah lahirkan saya...dah berpenat lelah jaga saya selama nie...segala pengorbanan mak xmampu saya balas..."
pernah x korang buat camnie???
terharu wooo mase aku dengar die cakap camtu...
maafkan saya mama...uwaaaaa (T_T)
tapi ape yg kite buat??
mengharapkan orang lain yang meng'wish' kat kite tapi kite sendiri lupekan nak send wish kat mak kita...
manusia nie kebanyakannya ego..
xkisah la perempuan ke lelaki ke same je..
cume kadar peratusan keegoan tu jerk..
hurmmm....aku cakap berdasarkan diri aku..
yes!memang aku ego...kawan aku pun penah cakap aku nie ego...
tapi sape yang nak mengaku kan diri die tu ego..
tapi aku dah mengaku(terberlagak plak...huhuhu)
balik semula pada tajuk..
fokus2!!!nanti susah nak dapat 4 flat...
kamu2 semua....kite kat dunia nie xde dah mak lain...
satu tu jelah mak kite..
kite mungkin boleh cari seramai mana kawan,sahabat kat dunie nie..
tapi mak???xde tolok bandingnya kasih sayang die..
"pernah satu ketika dahulu"....
aku tengah cari bahan2 untuk pergi teetttt...
tibe2 kena jadi bidang terjun ak aritu..
cari jelah tajuk pape yg patut..
tibe2!!!jeng jeng jeng..
aku terjatuh hati kat satu tajuk nie...
"jangan sayang ibu bapa bermusim"
kat malaysia nie mungkin xbanyak musim...
kalo nak ade 4 musim kat jepun ade,london ade,german ade n mane2 jelah...
tapi kasih sayang mereka kat kite xpernah bermusim..
tapi kite perasan x kasih sayang kite kat mereka yang bermusim???
adakah anda semua sedar???(suara garau tibe2 keluar)
nak tau musim ape??
bukan sejuk,bukan panas,bukan bunga mahupun luruh...
musim hari ibu,hari bapa, n hari bufday..
nie bukan aku yang cakap tau...nanti xpasal2 korang saman aku plak..
kat dalam tajuktu yang cakap..
aku sampaikan je..
alah,ayat xsama xpe...kalo same nanti kate aku tiru lak..
bile kite ucap thanks kat depa???bile kite cakap yang kite sayang kat depa???
bile kite bagi hadiah kat depa??hari2 biase xbleh??
kena tunggu ari istimewa dulu baru boleh...nanti xistimewa lah camtu..kan3??
bukan macam tu...bukan suruh selalu bagi hadiah..bankrupt kot camtu..
ikot kite lah nak bagi kat depa hadiah tu bile2 jangan tibe musim je baru nak wish...baru nak bagi hadiah...baru nak cakap sayang..
kalo belum sampai masanya nanti depa dah xdok cmne???
uwaaaaaa menangis pun xbleh buat pa doh...
xkena bayar pun nak cakap tu...
even goverment naik kan tol pun xkan ade kaitan dgn mane2 pihak yang xberkenaan yang terlibat dengan kita kalau kite nak ucap thanks,luv u kat mak ayah kite...
aku pun nak ingatkan diri aku yang xsempurna lagi nieh...
asyik pelupa je kejanya..
haish!!!jangkitan virus pelupa...lalalalaaa~
ade orang pernah cakap kat aku...
"bile mak kite dah tua..biarlah kite yang jage mereka...biarlah,lupekanlah kalo mereka pernah sakitkan hati kita...kita kena fikir kite ade 1 je mak kat dunia...1 je..xde dah mak lain yang boleh ditukar ganti...berbaktilah sebelum mereka pergi"

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~