aCCiDeNT!~

Bismillahirrahmanirrahim::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang::::

hype!~
hihihihihihi
selalu bingung nak tulis ape ntah dalam blog nieh...
tapi bile x menulis banyak plak idea...
bile nak menulis keing kontang same like in somalia...

tadie citer wif my mum about somalia...
cian kat depa kan...
ish3!~
tengah becerite tibe2 teringat kat one of my classmate is from somalia...
agak2nye how about yassin and his family ek....
huhuhuhuhuhu

last week, ter'accident'....huhuhuhu
aku pun ta tau la salah sape ntah ek...
aku xlah salah sangat...
cumenye salah aku terempit cikit jek...
sebab mase tu aku cam lemah je...
nak balik umah cepat2 cikit...
huhuhuhu
aku u-tun kat depan...
then for 2nd u-turn ade moto and keta nak u-turn gak....
i'm in diving then iade moto nie tibe2 belok...
dalam hotak aku dah macam2 pikir...
huhuhuhuhu

aku pun break sekuat hati ku...
lebih 20kg kot...
hahahahhaa
memang sipi2 je kena moto dak tu...
aku ase macam dah telangga cikit...
dah lah banyak keta kat tepi2 tu...
alhamdulillah blakang aku keta xdok...
dak tu cepat2 mintak maap...
"akaq,sori kaq...mintak maaf banyak2...sori ae..."
(muke gelabah,serba salah)
tapi aku p tengok kaki aku...
coz aku terase something...
kaki aku dah membengkok...
terkelepet 5 jari kaki kiri aku...


"ha??ha???,hummm,tape2..."
kami terus blah...
then,malam tu tibe2 i look my jari...
it is swollen...
aku cepat2 amik minyak then urut by myself...
memang banyak gile angin kua kot..
huhuhuhu

actually,the effect of an accindent....
sampai sekarang terase...
aku xbleh nak dok lame cikit..
pasti kaki aku sakit...
uwaaaaaaaaaaa
cam "nenek2 si bongkok 3"

Allah masih selamatkan aku...
terima kasih Ya Allah....
balik terus i told to my mum...
tau x ape die tanya dulu??
"moto jatuh x???"
sabo jelah aku...
huhuhuhuhu
after that baru lah die membebel2...
tapi aku cakap aper?
"ma,jom masak...dah kol bape nie" (tersengih2 jalan sambil masuk dalam umah)
"pandai la ko ae!~"

p/s::: Allah sentiase memberi peringatan kepada hambaNya yang alpa dan pelupa!~ it is reminder for myself...


Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~