BeRTaHaN!~

Bismillahirrahmanirrahim::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang::::


hype....
mesti sekarang semua orang tengah busy kemas2 umah...
mengecat umah dengan wane baru...
wane lame pun bleh lah...
hahahhahahhaa
kami pun busy gak...
cetttt!~
nak gak konon busy tu...
huhuhuhu
xtau lah after nie sempat x nak meng'up date'kan blog nie...
because i'm not blogger tegar..
sekadar mengisi ruang2 kekosongan jerk....
sebab pasti nie balik kg...
tanam jagung...
hahahhaa
balik kg berayer...
mungkin agak lame sedikit...
alhamdulillah...
baguslah... =)


tadie migrain aku datang menyerang...
haish....
aku macam dah nak pitam..
tapi sabar jer...
tahan jer kot..
kalau aku tido nanty kecian plak kat adek aku...
jage gerai sorang2 jerk...
kalau sampai tahap termuntah tu memang lah...
actually ade ubat yg khusus tapi mane ntah ubat tu...
hurmmmmmmm......
my mum always said that i'm so degil...
sangat degilll...
hahahhahaha
minta maaf mama banyak menyusahkan...
banyak benda yang aku xbleh makan..
huhuhuhu
susu,nescafe,kopi,...
tu lah yg paling kuat..
huhuhuhu
aku jenis kalau minum bukan terus kena serang dengan encik migrain...
mungkin die kumpulkan adek beradek saudara-mara, sepupu sepapat die kot nak serang kepala aku nie....
haish...sabo jeler....
mama selalu cakap...
"nana,jangan minum susu"
"nana,jangan makan nie..jangan tu..jangan tiii...segala jenis jangan lah..."
huhuhuhuhu
benda yang ditegah tu lah yang aku suke kot...
lagi2  neslo...
sodapppppp!~


kaki saya semakin membengkak.....
uwaaaaaaaaaaaaaaaaa
ibu jari kaki and jari kelingking kaki...
then,pagi tadie tengok kat kaki pun same...
bengkak dan bernanah...
sangat saket!~
sampai cam nak nanges kot...
macam nak demam...
lagi 2 ari nak raye...
pless bertahan my body...
coz...nanty xde sape nak jage gerai esok....
hhuhuhuhu
memang xbleh raye lah aku tahun nieh..
hurmmmmmmm,patut xde rase perasaan nak rayer...
K.O.S.O.N.G!~
"Ya Allah,andai ini yang terbaik...dapat mendekatkan diri aku ini kepada Mu...aku akan bertahan Ya Allah...

kaki kami smakin membengkak...
macam mane nie nak rayer sok....
sedih!~
"seandainyer ini sedikit ujian cuma dari MU Ya Allah...kuatkanlah hati aku untuk menempuhinyer....sesungguhnya aku golongan orang2 yang lemah dan tidak akan kuat tanpa Mu disisi ku..."


S.E.L.A.M.A.T  H.A.R.I  R.A.Y.A  A.I.D.I.L.F.I.T.R.I!~


Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~