get well soon!~(T_T)

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::





"Ya Allah,berikanlah kesihatan pada mereka-mereka yang aku kasihi...andai mereka tidak mampu untuk menghadapi Engkau berikanlah kesakitan itu padaku Ya Allah..."

get well soon abah...
i know u can...
insyaAllah kami akan sentiasa doakan untuk abah...
please be strong yeah!~
and u don't know that i love damn of much!~
and thanks a lot for being my lovely father!~


saya minta maaf andai diri banyak melukaimu...
saya minta maaf andai diri ini terlalu berdosa padamu...
saya ucapkan setinggi ucapan terima kasih...
jasamu tiada tandingan..
kasihmu tiada bandingan...
sayangmu tidak bertempat...
rindumu tiada pada ungkapanmu...
diammu tanda bersetuju...
setiap perjalanan hidupku tiada resahmu..
sentiasa percaya dan yakin padaku...
segala perjalanan yang ku pilih...
adalah terbaik juga untuk dirimu...
T.E.R.I.M.A K.A.S.I.H A.BA.H!~
i dunno how to depressed my love for u!~
but i know that i love u over than myself!~
abah...
please be strong for us..
we still need u...
u're our strength for us to live...
sayang abah!~
tapi minta maaf lah tetibe ada budak gedix plak kat situ!~
huhuhuhu
dia nak tito kat ofistal (sebutan budak rongak)


my lovely mum yang sentiasa menemani my lovely dad...
tahniah for being a good mother for us...
for being a loving women for my lovely dad!~
abah saya pernah cakap...
he can't live without my mom!~
waaaaaaaaaaaaaaa
tapi cakap kat org not wif my mom...


actually,budak gedix dua nie nak berposing jerk...
tambahan pula si tudung pitch...konon nak buat2 baik...
i know because i'm the camerawoman..
my mom tu candid!~


"mama nak buku ma..."
macam nak membaca kan...
and sape yg saket nie sebenarnyer?
konfusing rite?!~
dua2 saket...
yg pepel tu 'kecoh'
mulut xtau diam!~

abah!~
all the best for operation tomorrow...
it's will be nothing rite..
i hope that!~
and again..
hopefully get better soon ae...
minggu depan kita boleh gie bercuti2 malaysia..
amin...

"Ya Allah selamatkan abah...terutama untuk esok dan selama-lamanya...Engkau sayangilah dia sebagaimana die mangasihi aku sejak aku kecil!~murahkan rezki kami untuk kerumahMu Ya Allah..dan janganlah Engkau tarik hidayah yang telah Engkau berikan padanya...."


say good bye to them!~
daaaaaaaaaaaaa!~

p/s:::: entry sal konvo xmasuk ag!~tengoklah kalau sempat bulan nie!~saya terengat kat someone!~(T_T)

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~