alhamdulillah :)

::: Bismillahirrahmannirahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::

alhamdulillah!~
alhamdulilah!~
b4 that...
b4 that...
maaf yer...
bukan i nak lupekan awok sebab dah ade yang baru...
sedangkan yang baru pun i xterhapdate...
maafkan saye yer awok!~
ahakkkzzzz!~

nak lompat!~
nak lompat!~
twingggg2!~
twinggg2!~
sukanya saya~~~~
saya tengah bersorak kegembiraan!~
nak lompat lagi...
xkira laaa bangunan nie nak runtuh ke hape ke...
ade haku pedulik?
nak lompat!~
suka...
suka
suka...

kalo k.alyaa nampak nie mesti die kate aku gile!~
gile sebab buat asignment ibg!~
stress weyhh!~
dah bape hari aku berkampung kat cc n library...
sadis kan cite aku?
hukhukhukhuk
pastu kan ade seorang hamba Allah tu kan...
xpayah la cite aib orang...
hahhhaaa
saje nak wat gempak...
biarlah die nak hape ke kat orang2 yang die xsuke...
yang penting die bahagia!~
cetttt!~
nie ayat sarkastik gilossssss...

sebenarnya niat hapdate nie sebab...
dah berjaya tukar lagu yang memang aku nak sangat letak!~
yeaaaaaaaaaaaaaaaa!~
jum lompat sesama?!~

dah lame nak bagi lagu nie tapi almaklum ler!~
(dah mule weyh nak keluar ayat poyo!~)
busy bebenor...
nak buat cmno...
ahakkkkzzzz!~

i've a lot of work to do!~
daaaa....
see u next time...
doa2kanlah i rajin nak menghapdate nie ha...
haish...
banyak sgt blog kaedahnya...
actually yang sebuah ceritera nie mungkin lebih banyak pasal hal peribadi kuts...
ahakkzzzz!~
peribadi2 pun kena behave gaks...
xpasal-pasal karang kena marah plaks...
habiz ko cik nana!~
takot weyh...
hukhukhukhuk

selamat mendengar lagu baru!~
seronok!!!!!!!~~~~

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~