menangis dan terus menangis

::: Bismillahirahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::

tetibe joo rajin bebenor nak menghapdate...
actually, tgh dapat idea...
:)
terima kasih Allah atas idea yang diberikan...

hurmmm....
bile kite kecewa...
bile kite sakit hati...
bile kite kecundang...
bile kite marah dan terlalu marah...
rasenya benda ape yang paling rasional untuk buat time tu?
yess!~
menangis...


dengan menangis i believe it may help u to reduce ur feeling...
cube try test...
dedulu cam xpercaya sangat...
what the nonsense just crying?
then, i'm trying...
it's really deserve it...
insyaAllah...
sebab waktu nangis kita akan sambil berdoa...
trust me!~
percayalah kat cik nana skali nie je pung xpo!~
hihihihi

haku nie pung kalau datang mood yang xbrape nak betul...
menangis...
menangis...
n menangis...
down bile buat akaun?
xpayah cakap...
sampai boleh fikir...
it is enough until now...
kenapa aku ditakdirkan untuk amik akaun?
profesional course yang aku memang tahu susah tahap gaban!~
that fact aku tahu...
yang aku memang sedia tahu...
bile aku fikir balik...
ini ape yang aku nak!~
xkan nak membazir masa selama 2 tahun yang aku tunggu dengan pengakhiran yang sia2?
pengakhirannya aku kecundang...
owh no!~
i'm not like that person!~
(saje nak sedapkan hati)
abah pesan 
"inilah kehidupan yang nana nak...nana yang pilih...nana yang minat...just trough out the way...u can do it!~"
mama pesan
"xakan ade benda yang senang untuk kita dapat habuan yang besar kelak!~ semakin tinggi kita belajar semakin susah...kalau xnak susah selama-lamanya duduk kat tadika..."

ape pun perasaan yang orang bagi kat hang...
sabaq...
kalo perlu hang menangis just crying...
aku penah je nangis depan orang sesi sharing the moment...
aku stress pasal blaja...
aku stress pasal hati orang...
aku stress pasal ape yang aku perlu kejar...
aku stress lambat sangat aku nak kurus...
ahakkkkzzz!~ yang last tu xbleh blah...

xpeeee....
percayalah...
selagimana kite fikirkan tentang Allah akan bantu kite dalam setiap hal...
Allah akan bantu sebab kite yakin Allah Maha Memberi...
cuma lambat atau cepat sahaja bahagian kite...
mengadu je pape kat Allah...
Allah itu kan Maha Mendengar...
that why i thought by crying u'll say what do u want to say...
sesi luahan gitu!~
xkisah laaa menangis sendiri lagi bagus sebab xde orang akan tanya why we're crying..
hanya Allah yang tahu...
serius!~
try test cube...
see u later!~ 

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~