Come back

::::Bsmillahirrahmanirrahim::::
:::Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang:::


dia sudah kembali!~
huhuhuhuhu
kenapa2....
apakah ia kembali untuk mengores luka yang dah lama terpendam.....
"Ya Allah,kuatkan hatiku untuk semua yang akan bakal berlaku...sesungguhnya aku tidak kuat..."
apakah ini satu petanda dia akan.....
hurrrrrmmmmmmmm....


jangan menduga akan sesuatu yang belum pasti....
kite belum tahu samaada dia sudah berubah atau belum...
terima dia seadanya...
saya sentiasa mendoakan anda kembali...
bukan kembali kepada saya...
tapi kembali kepada Allah...
sungguh!~
sayang saya kasih saya kepada dia kerana Allah selamanya...
insyaAllah...aminn...


tetibe dapat miscalled....
memang sangat rindukan kamu...
i'm not expected u'll call me after for a long time disappears from mylife...
seriously!~saya rindukan anda kerana Allah...
saya sayangkan anda kerana Allah...
ukhuwah yang kita bina selama ini pun kerana Allah!~
xde sebab lain...
bukan saya cinta anda!~
belum ada lagi perasaan itu untuk anda...


andai anda kembali untuk saketkan hati saya...
insyaAllah,saya akan tabah dengan adanya Allah sentiasa dalam hati saya....
bukan niat saya untuk buat anda saket hati dengan hujahan saya...
tapi Allah bagi saya pengalaman agar saya tabah untuk menghadapi anda...
sesungguhnya Allah Maha Mengetahui akan sesuatu yang kita xketahui...
sebagai contoh!~

kamu menghubungi saya pada hari ini...
itu saya xpernah jangkan!
saya xpernah mimpi!
saya xpernah menduga!
saya xpernah tahu!
tapi~~~~~
Allah tahu!~


hujahan saya bukan untuk menunjukkan bahawasanya saya lebih bijak dari kamu...
tidak!~
benda yang pertama akan saya sangkalkan...
hujahan saya ini juga bukan menunjukkan bahawasanya saya lebih 'alim dari kamu
tidak!~
benda kedua yang akan saya sangkalkan...
tapi!~
kerana saya sayangkan kamu!~
saya sayangkan kamu kerana Allah...
uhibbuha abadan abada!~
insyaAllah selamanya dengan izin Allah...


datangnya kamu kerana kamu mahu mengingatkan saya tentang hari lahir kamu??
insyaAllah,saya pasti xkan lupekannya...
saya pasti ingat!~
jika dahulu saya air mata ini saya alirkan untuk kamu kerana kecewa dengan sikap kamu...
insyaAllah,i'm strong enough to face it again...
memang satu masa dahulu saya melepaskan kamu dari hati saya...
tapi untuk terima anda kembali...

insyaAllah,kita akan tetap berkawan...
tapi bukan untuk melepaskan marah!~
bukan untuk meluahkan perasaan!
bukan untuk mengata tentang sahibah-sahibahku yang lain...
hadirnya saya kembali untuk menjadi teman anda...
mungkin ya dan mungkin tidak...


jangan kamu rosakkan diri kamu kerana wanita...
jangan kamu rosakkan wanita lain kerana hawa nafsumu!~
berubahlah...
insyaAllah!~bahagia pasti muncul jua...
ingat!~
langit itu tidak selalunya akan cerah!~
tapi!~
apabila tidak cerah..
Allah pasti menghadiahkan pelangi kepada kamu...




p/s::: saya sangat xsangka!~anda merindui saya yang sangat periang kan...anda rindukan saya yang baik hati niekan..tetttttttttttttttt!~bukan saya yang cakap...ex-gf u yang habaq mai kat i!~

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~