Terima Kasih Ya Allah

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::



"Ya Allah,Ya Tuhanku terima kasih atas pertolongan yang telah Engkau kurniakan kepada diri ini...aku bersyukur dengan rezeki yang Engkau kurniakan sebentar tadie....walaupun aku sangat terkesima akan tetapi aku bersyukur Ya Allah Engkau menyelamatkan aku dari kecelakaan"


sekali lagi Allah menyelamatkan saya dari kecelakaan!~
terima kasih!~
terasa sangat bersyukur!~
rezeki...
rezeki Allah....

mungkin kecelakaan ini sebagai penebus dosa?!~
Ya Allah,sungguh!~banyak sungguh kekhilafan aku selama ini...
dalam keadaan jalan raya yg agak sibuk..
sebab budak skulah balik...
bawak motor yang berwarne oren
oren lagi!~
huhuhuhuhuhu
2 months ago pun motor oren!~
agaknyer memang xbleh bawak motor tu kot!~
kat pekan nie banyak simpang...
simpang ampat..
simpang lapan...simpang sepuluh pun ade...
ha!~u ollsz xde kan..
hehehhehehehehheehehe
tiba kat simpang berhampiran skulah..
tetibe ade kereta nak belok ke kanan...
saya dibelakang kereta besau tersebut...
saya memotong ke kiri...
tetiber.......
ade sebuah kereta dari arah bertentangan nak belok ke arah kiri...
dengan kekuatan berfikir yang kelam kabut sewaktu kejadian...
saya brek dgn sekuat hati serta perasaan!~
sampai dah xde perasaan kot!~
hehehehhee


motor saya eh!~
bukan motor saya..
motor oren tuh senget sedikit...
hati berdebar xmenentu!~
macam nak kena nikah dengan tok kadi!~
haha
tapi!~
satu perkara yang saya jarang buat masa memandu..
xkirelah motor ke kereta ker...
susah nak tekan hon!~
dah 2 kali kejadian macam nie..
saya xtekan hon..
even,hon tu sgt dekat dengan thumb nail saya!~
tu lah masalah saya...
(anda bermasalah??rujuklah saya yang bermasalah!~)\


alhamdulillah!~
lelaki berkenaan berhentikan kenderaan die...
kalau tidak..
arwahlah saya hari nie kot!~
sekarang kat rumah saya tengah ada kenduri arwah saya..
tapi!~
Allah tahu akan ape kita tak tahu!~
dan Allah itu sentiasa ade bersama2 kita..
insyaAllah!~
saya nak kongsikan satu hadis...
saya sangat tertarik dengan hadis nie...
sangat rasa Ya Allah!~bersyukurnya aku menjadi hambaMU...
ingin sekali aku sentiasa mendambakan cintaku kepadaMu....
dihatiku hanya ada nama Mu wahai penciptaku...
terima kasih atas segala nikmat yang telah Engkau berikan padaku...
didiklah hati ini,pimpinlah hati ini untuk sentiasa kejalan MU...
aku rindu!~
andai satu hari nanti Engkau ambil nyawaku diwaktu mudaku..
izinkan namaMU sentiasa berlabuh didalam hatiku...
terima kasih atas segalanya...
aku tidak mampu untuk membalas segala apa yang telah Engkau berikan padaku...
walau satu nikmat yang Engkau tarik akan ku anggap ia sebagai ujian atas kekhilafan2 ku selama ini!~
aku rindu!~
sangat merinduiMu!~

saya tak engat kat mane bace...
saya minta maaf!~
atas kekhilafan saya!~


Comments

Popular posts from this blog

Selamat Hari Tua Akak!~

Rasa Kecewa yang Diberi

Selamat Hari Wanita