Permudahkan!~

::: Bismillahirrahmanirrahim:::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang:::


alhamdulillah...
segala puji bagi Allah....
Allahuakbar...
Allah Maha Besar....


apabila Allah itu mahu menjadikan sesuatu maka...
"kun fayakun"
jadilah ia...

lepas dah sesiap mengemas umah...
(padahal cikit jerk pun)
saya p turun bawah...
bawah tanah la kot!~
(^_^)
mesej3 dgn org yg paling saya rindu nak bercerita...
sharing the caring my probs...
da lame xjumpe!~
saya rindukan awak k.maz...
realy miss u damn much!~
rindu nak wat perangai giler2 bile tension...
rindu nak jalan dari bilik ke bilik yg kite kenal bile kite dua ngantok nak study....
banyak lagi benda giler yg kite slalu wat!~
saya sangat rindu nak buat semua tu...
saya teregt2 kite blaja sesame masa final ritu...
saya rindu kamu!~


last week!~
i tepon tempat i blajar...
"macam mane dgn saya punyer tiiiiiiiitttttttt...agak2 saya bleh x??"
"susah la dik nak cakap...aduh!dah la nak kombo dah nie....tapelah bg num tepon nanty saya kol"

tetibe!~
"nie norfarhana ker?"
"ye saya"
"saya nak cakap pasal last week tu,kami xbleh nak luluskan"
"aduh...hummmmm......"
"tapi awak kena ekot procedure cam org laen yg p program..."
"ha??!~okei2"
then,the pakcik terangkan segala benda yg sulit,susah and seangkatan dengannya....
saya hanya mendengar dan menurut perintah...
suspen je pakcik nieh cakap..
serius!~saya down sgt bile die cakap "kami xbleh nak luluskan"
mengeluh seketika...
pastu die sambung ag...
hati pakcik!~babab tarang pakcik nieh...
rotan ae...
saya chekgu garang nieh...
(bak kata my mom and my anak murid a.k.a danish)


pas pakcik tu letak je tepon...
ape lagi pecut p tukaq baju...
p bank then post ofis...
tu pun balik kol 12 lebih..
huh!~
sangat penat!~
tapi!~
saya sangat gembire...
alhamdulillah...
terima kasih Ya Allah...
atas rezeki yang engkau berikan...
aku memang mengharap keajaiban dariMU...
sesungguhnya hanya Engkau yang Maha Kuasa...


Alhamdulillah!~
Allah telah mempermudahkan rezeki untuk kali ini...
bersyukur sangat yang tidak terhingga...
mungkin ini adalah hikmah atas segala kesabaran?
wallahualam...
hanya Allah yang Maha Mengetahui segalanya...
terima kasih Ya Allah!~
rasa bersyukur sangat!~
sangat2 bersyukur!~
"Ya Allah, Engkau permudahkanlah segalanya hingga ke akhirnya...hanya padaMu aku mengharap...aku akan berusaha sehabiz baiknya Ya Allah...insyaAllah...perkenankan permintaan hambaMu yang daif ini Ya Allah"
aminnn...


tawan-tawan...
please pray for ye...
aminnnn...


p/s:::saya sangat geram...geram sgt...saya xbuleh nak masukkan gambar dalam nieh...sgt lembab..uwaaaaaaaaa asyik loading je xsudah...haish...farhana please be patient keh...i'm a strong lady?!~tettttttttttttttt xmampu nak jawab kot...(^_^)

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~