Luahan Hati

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasihh lagi Maha Penyayang :::



kali nie tajuk ade...
tapi isi..
kosong!~
zero!~
huhuhuhuhu
ntah lah kenapa ntah....


hurmmmmmmmmmmmmmmmm......
saya sentiase teringat..
saya dah hampir berputus asa...
yezzzz!~
huhuhuhuhu
tetttttttttttttttttttttttttttttttt!~


hati saya kosong ker?
tak!~semestinya tidak...
hati saya sentiase terisi dengan adanya Allah...
sentiasa bersama2 saya ...terima kasih ya Allah...
sentiasa bersama2 walau suke dan duka...
walau susah dan senang....
walau sihat dan sakit...


selepas peristiwa berdarah kelmarin...
berdarah la sangat!~
hihihihihihi
hatiku berdarah...
saya jadi pemalu dengan dia...
saya jadi pasif dengan die...
saya tak jadi seperti sebelum nie bile dengan die...
bile saya tekan button kol...
i'll off it again...
bile nak hantaq mesej pun fikir berbelas2 kali...
andai saya menghantar mesej pukul 12 a.m...
i'll think bout it 2 hours before!~
hahahahha
sangat lame kan???

after peristiwa berdarah kelmarin...
i've got a sick!~
wauuuuuuuuuu!~
hebat betul penangan!~
hurmmmmmmmmmm,saya ade bagitau...
tapi no respon...
nak buat camne...
masa tu i've got tekanan darah tinggi!~
sangat tinggi..
because of stressful...
saya anggap die 'kawan' saya...
tapi saya tau die anggap saya kawan die...
kadang lebih cikit!~
kadang sama level dengan kawan2 die...
saya xkisah..
tu hak die...
kadang turun cikit level dari kawan2 die....
saya tau...
Allah mengilhamkan perasan pada saya...
terima kasih Ya Allah!~


zaman dahulu kala...
saya selalu berkongsi suke dan duka bersame2...
banyak rahsie saya bagitau kat die...
tapi!~
banyak benda die xbagitau saya..
tape...
saya xkisah...
tu hak die...
result exam die xpernah bagitau except i'll ask his result...
result muet die xbagitau.....
semualah die bagitau...
tape saya xkisah...
tapi bile saya xbagitau..
die marah saya...
die kate kenapa saya xbagitau die...
kenapa..
dan kenapa...

tapi saya sangat terharu kadangkala dengan sikap die..
sebab die selalu kate..
"saya minta maaf...saya bukan budak yang baik...saya xpandai nak hargai awk"
"saya minta maaf...selalu buat awk nangis"
"saya minta maaf...tadie saya marah2 awk...saya minta maaf...awk maafkan saya tau!~"
dan...
bile buat salah...
pasti
"soe"
"soe"
"soe"
kadang geram!~
senangkan minta maaf...
huhuhuhu
tapi xper...
baguslah kemaafan sentiasa dibibir kamu...


saya rindu sangat!~
even kenangan antara kite sikit..
i'll remember it until the end of my life...
b'coz, without u i'll learn nothing about life...about men...
dulu kite rapat...
sekarang kite jarak...
dulu kite selalu bertanya khabar...
sekarang kite xbertanya khabar...
dulu rahsie saya rahsie awak...
rahsie awk rahsie saya...
sekarang rahsie saya rahsie saya..
rahsie awk rahsie awk...

persoalan saya yang tak akan pernah terungkai!~
adalah...
tettttttttttttttttttttttttttttttttt!~
"biar masa yang menentukan segalanya"
our qoute rite...
ups!~that ur qoute...
saya xde hak kat quote tu...

tapi perkara yang saya paling xfaham...
bile saya sebut nama h****...
u'll be allergic with it...
when we're on call..
u'll pick off the fon immediately...
bile awak talk about anak m** ***...
saya tak pernah letak fon...
saya hormat awak tengah cakap...
saya hormat awak as a man...
bukan kehormatan yang saya sanjung...
saya tak pernah kata saya baik..
tapi that our sivik rite as a human?!~
saya xpernah minta awk membalas kat saya..
tapi jangan buat kat org lain...
bukan saya nak tunjuk baik...
benda yang akan saya sangkal!~


saya xpernah minta pembalasan atas segala pemberian...
saya tak pernah minta awk bagi the best present on my bufday...
cukuplah be the 1st wishers...
tu pun dah memadai bagi saya...
kadang...
dah beberapa hari baru wish...
saya tertunggu2...
tunggu dan tunggu..
tape...
saya tak kisah..
i'll take it as a +ve side...
awk busy..
and tu hak awk...
yelah..
awak kan ajk tertinggi hostel rite..
org popular rite...
jap2!~
layakkah saya bersame2 dengan org yg popular???
huhuhuhuhuuuhuhuhu


siyes!~mata saya dah masuk habukkkssss!~
saya terharu!~
a few days before..
u told me that u want going to kuching...
"awak,saya gie kuching tau"
huhuhuhuhuhu
siyes!~mase tu habukkss pun dah masuk...
tahan beb!~
hahahha
egoistic person!~
sesekali sekala jerk..
jangan amalkan selalu tau2!~
hihihihihi

kehadiran anda dalam hidup saya bukan under perancangan saya...
andai satu hari nanti Allah tarik nyawa saya...
i want u to know that..
u're one of my frenzz...
my truly frenzz
kemaafan saya pinta andai saya banyak menyusahkan kamu dan hidup kamu...
saya xmampu  untuk membalas segala pengorbanan anda dalam hidup saya....
semoga Allah merahmati segala pengorbanan kamu untuk saya....
terima kasih yang tak terhingga dari saya...
saya minta maaf!~
selalu kacau kamu dan hidup kamu!~
saya minta maaf!~

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~