Bad Mood!

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::



Friyay!~
huiiiyeeeeeeaaaaahhhhh!~

esok dah boleh tido golek2 atas katil yang empuk tu.
xsabar betul nak malam ni.
memang seksa kan jiwa dan raga serta kepala kalau xboleh nak tido malam.
kalau aku sedih. sebab aku kena keluar keja pagi kan.
aku penah up entry pasal insomnia.
try laa baca kat sana.
sebab kawan aku memang insomnia.
jenis susah nak tido malam.
aku in certain time je kena.
sometime bila aku kena rasa nak nangis.
tido laaaa. tido laaaaa.

aku perasan, aku susah nak tido bile aku terlalu penat asyik memikir.
memang susah nak tido.
lagi2 bila tunggu orang yang berjanji last sekali dia mungkir janji.
alahaiiii.
please lah faham, kalau xmampu nak tunaikan jangan lah berjanji.
sakit hati tahu?
plus minus dengan peristiwa semalam memang aku xboleh nak hadam.
aku terasa memang aku adalah perempuan yang bodoh!~
memang bodoh!

lepas peristiwa tu jadi, aku xterus balik.
masih je duduk kat situ almost more than 40 minutes.
sambil2 menenagis sambil2 belek handphone even battery about to die.
masuk 7eleven. beli aiskrim and air yogurt.
lepak dalam kereta makan aiskrim, minum air plus termenung merenung nasib.

"kenapa its happen to me?"
"why me?"

sedih. pagi2 bangun memang mood aku down gile babeng.
plus memang aku mencarut sikit lah kat twitter pagi tadi.
bukan ape, aku terlampau marah tapi at the same time aku masih lagi mencari.
hati sakit. tapi xtahu lah kenapa aku nie terlalu berlembut hati.
aku jadi terlalu lemah.
sangat lemah.
damn!~
plus aku memang tengah marah dengan diri aku sendiri sekarang!~
sebab terlalu menjadi perempuan yang bodoh!

xtahu nak cakap lagu mana lagi dah mood aku nie.
memang semua tempat aku buat status mood down.
maksudnya memang aku betul2 down.
sampai aku buat keputusan, kalau esok memang xjadi lagi buat ntah kali keberapa.
aku memang dah malas nak amik tahu.
rasa nak pergi jauh je dari sini sebab banyak betul kenangan yang xpatut aku kenang kat sini.
lagi2 area damansara jaya ni.
serius aku memang down.
rasa nak menangis je.
sepanjang jalan gie kerja tu memang dah menangis.
sampai ofis elok je cuma aku xbercakap masa awal2.
sampai lah dalam kol brapa Jasika tegur aku.
jarang die panggil aku selain nak tanya pasal kerja.

"k.nana. ooo kak"
"yeee. kenapa?"
"saja nak dengar suara kak nana"
"rindu ke Jasika?"
"sebab hari ni macam senyap je"
"sedihhh"
"farah oooo farah. kak nana tengah sedih nieh."
"alooooololooooo kenapa sedih nie"

dari segi lahiriahnya alhamdulillah okey.
cuma hati jelah masih bersedih.
bila sampai bab nie memang aku akan cari orang yang betul2 aku percaya.
dari dulu kenapa aku xtahu aku mesti cari dia.
untuk die dengar semua cerita aku even sometime respon dia agak menjengkelkan aku.
tapi aku xtahu kenapa aku terlalu selesa cerita kat dia.
mungkin.
apa yang aku perasan.
bila aku cerita dengan dia, dia xpernah pun cerita perihal dia.
cerita masalah dia. fokus dia hanya untuk mendengar apa yang aku nak sampaikan. 
dan soalan-soalan dia pun berkisarkan apa yang aku ceritakan.
setakat ni memang die paling favourite person untuk aku cerita suka and gembira aku.

"kenapa awak cerita pasal sy?"
"ntah xtahu kenapa"

okeylah got to go!~
dah banyak sangat membebel.
nanti kita jumpa lagi time xbusy or time malas nak buat kerja.

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~