Its Random!~

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


rasa lama sangat dah x update blog ni.
sekarang nie memang tengah peak period.
sampai aku yang tanya dengan boss aku.
sebab aku banyak handle taxation, memang tengah peak period sebab bertindih dengan tax individu tapi disebabkan barang xhantar lagi tu yang terasa macam bukan peak period.
boleh ae macam tu?

"sekarang peak period ke?"
"yelah. you rasa bukan mehh?"


geram betul dengan budak cenonet nie.
nak senyum bukan main susah tapi kalau senyum manis ngat ngattt.
semua orang berebut nak jaga.
bawak balik kampung pun xkisah sebab hana ni budak yang senang yang amat nak jaga.
kalau ngantuk + lapar baru nangis kuat.
kalau nak tido time kenyang, dia akan tido je kat mana-mana.
even tempat yang panas.


buku yang tengah baca sekarang.
konon-konon nak baca buku english kan.
sebab nak improve english.huhuhu
teruk betul aku rasa english aku nieh.
tapi buku nie kena baca masa hati tengah lapang, kepala x berserabut sebab kena berfikir sikit bila baca buku nie.
tapi memang asyik bertangguh jelah.



hari yang xkan pernah lupa.
pakai baju apa.
tudung apa.
kasut apa.
hari apa pun xbleh lupa.
setakat nie lah.
malas nak cerita lebih-lebih sebab bagi aku benda tu cuma persinggahan sebentar untuk pembelajaran dan pengajaran aku untuk masa depan.


bila hanya angle yang mampu berbicara.
sedih kan?
bila laaa nak kurus betul-betul.
huhuhuhuhu
sekarang memang tengah bergiat pergi gym plus diet.
tapi bukan hari-hari pun gie gym.
kalau rajin isnin - khamis
xrajin selasa - khamis
malas rabu je.
hahahahaa
tu yang lambat sikit nak kurus.
ceyhhhh



xsangka plak kedudukan tu.
sebenarnya xrancang pun.
actually nie semua team handball form 3.
team handball yang paling best.
team yg paling banyak kenangan.
bagi aku tahun yang paling banyak bagi memori yang terindah masa aku form 3.




Tahniah Eila sayang!~
semoga terus bahagia dan membahagiakan sampai syurga.



bride and groom with their beautiful bridemaids.
Tahniah Lea!~
sampai sekarang iolss masih lagi xdapat nak move on dengan kecantikan semua orang malam nie.



nie masa sabtu bila aku xengat tapi yang penting masa bulan 3.
semangat sangat dah nak berjogging.
tapi baru sampai setengah jalan hujan lebat mencurah2 kebumi.
sedihhhhh!~
last2 berjogging kat kedai mamak makan tosei.




tahniah mek siti!~
bukan main tembam pipi aku.
abaikan.
abaikan.
ni semua salah angle.
hahahaha
bulan 3 bukan main aku asyik gie kenduri kawen je.




seronok juga nikah time waktu malam.
main bunga api.
hahahhaa
naseb baik gambar main bunga api nie semua ada gambar aku.
xsia-sia dok sebelah pengantin.




kawan satu dorm
satu team handball.
kawan suka dan duka.
even dah kawen, she always being my best friends.
yang selalu bagi nasihat.
yang selalu mengingatkan
yang selalu membebel.
yang selalu suka tanya bila nak kawen

"bila nak kawen naaa?"
"inshaa Allah, kalau sempat tahun ni, kalau x tahun depan laaa"
"aku asyik dengar jawapan tu dari tahun lepas lagi"
"heeeeeee"
"sabar naaa ae. inshaa Allah your time will coming sooner or later"



kenapa aku rasa Its random kali ni banyak benor gambar selfie aku?
biar laaa.
hahahahhaa

sebab bagi aku, gambar aku selfie je buat aku confident.
erkkkkk
*mata ke atas tangan di bahu*

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~