orang xkan faham

Bismillahirrahmanirrahim::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang::: gempak...hihihi nenek pernah cakap...eh3 before tu mama pernah tanya...kenapa kalo saket xpernah cakap??diam je...bagitau lah...mane tau boleh tolong picit3 ke...nenek kate...kalo bagitau org, org xkan tahu macam mane rase saket tu...diam ajelah...Ya Allah aku rindu embah sangat...nak peluk cium dia...:-( betul lah...orang xkan faham...dan orang xtahu ape yg kite rase xkire lah...saket...masalah yg menimpa...sebab orang xtahu our cobdition...kalau tau...diam aje lah...xpayah cakap2...sedih sangat...dikala kite perlukan seseorang tapi kena pertikai apa yang kite buat...cara pemikiran kita nie laen2 kan...malas nak amik hati sangat...amik cikit2 her...and just take positive apa yang dia cakap...die xrase...die xde ditempat ini...die
cume mencadangkan...hukhukhuk thats his idea...bukan kite membantah tapu idea tu macam not relevan sangat...bagi saya...bagi die thats is good...saya xnak fikir bebanyak just take it easy...terima kasih bagi pendapat...sorry teremosianal...mungkin keadaan kureng sesuai kuts...baru balik niaga sengsorang...kena handel sengsorang...4 payung plak tu petal niaga...Ya Allah penat usah cakap...xsempat makan...xsempat duduk...tu yg emosi cikits...hukhukhuk 1) saya xboleh pergi sane naek van sebab van tu sangat bert...penuh dengan barang...u're expected me drive the van??sampai hospital pasti kena marah kaw2...antara ayat "ko nie dah kenapa???mama suruh datang ke??yg ko datang nie kenapa" ye...xsalag kirenya pergi melawat tapi hospital tempat pesakit merawat penyakit dan berehat kan.... 2) kenapa xdapat pergi naek bus...sebab sangat penat dan saya ade tanggungjawab untuk jage adek2 yang dah mereka amanahkan tinggal kat rumah...maknenye untuk saya jage mereka...amek mereka dari sekolah...saya malas nak cakap banyak...minta maaf saa cakap "tinggal cakap memang senang"... 3) dah petang nie mama pergi lagi hospital...i asked her that i want to follow...balek nanti senang dia ade kawan...my mum said tapelag...jage kedai...ari isnin nanty ade cek nak dilunaskan...tanggungjawab saya berdasarkan ape yg ibubapa saya berikan...sebab saya masih dibawah mereka...saya kena ekot araan mereka bukan buat sesuka ha ti saya yang boleh menyakiti mereka..manelah tau saya bawak kereta lagi satu pastu tetibe plaj kereta tu tercalar ke ape ke...kan dah buat mereka marah...kereta kesayangan abah plak tu...kalau saya dah bersuami laen pula ceritanya...andai itu arahannya...pasti aku turuti...insyaAllah wanita solehah itu impian yang dinanti...aminnn untuk peringatan diri sendiri terutamanya...when someone need your shoulder..listen not hear...and dunt be angry when they had done for their best...just give some advice to redakan kekusutan yang melanda diri mereka dengan berita yang baru mereka terima...telinga yang paling dekat pabila kita bercakap ialah telinga sendiri...perjalanan yang paling jauh untukenerima sesuatu peringatan adalah dari telinga ke hati...makan tahunan mungkin..."Ya Allah aku mohon selamatkan orang-orang yang aku cinta ini dari sebarang kecelakaan...aku masih peelukan mereka disisi aku Ya Allah dalam menggapai cintaMu..."

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~