Hati Yang Gundah Gulana!~

::: Bismillahirahmaniirahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


kenapa ntah hari nie...
hurmmmmm!~
hari nie ade dua orang nak pinjam duet...
yg first tu kawan baek sendiri kan...
bagilah...
n die pun adalah antara orang yang dipercayaiii...
yang menjadi kepelikan adalah orang yg kedua...
tetibe bagi mesej kat fb
pastu cerita masalah family...
and yang penting adalah Lelaki!
pelik kan???
wahai lelaki janganlah kamu meminta dari perempuan...
even ada masalah sekali pun...
kiteorang memang kenal..
tapi memang lah sangat xrapat...
dan xpernah pun bekerjasama bila time dalam persatuan tuh!~
tetibe die mesej macam tuh...
memang tersangatlah peliknya kan...
pastu bg saya agak banyaklah jumlah tuh...
yelahhh!~
i nie kan pelajar!~
mestilah banyak kan sejumlah wang sebegitu...
haissshhhhhhhhhhhh!~
saya just balas camnie...
"haha!~ saya duet pun xde lagilah nak bg pinjam kat awk kan...duet pinjaman pun xde...minta maaf lah sy hanya mampu mendengar...xmampu den nak nolong!~"
kalau ikotkan hati...
banyak lagi nak tulis...
tapi atas belas ihsan xbuatlah kan...
i nie kan baik!~
ahakkkkkzzzzz!~
'eh!~ko nie xmalu ke nak mintak duet kat aku tetibe nieh...selama arinie xpernah2 mesej tetibe mesej sebab nak pinjam duet...memang xlah aku nak bagi'
giler bapak jahat lah....
haishhh!~
kena tarbiah lagi mokcik nie hah!~
xdelah...i kalau nak cakap memanglah berlapik cikittt!~
poyooozzzzz weyh!~
hukhukhuk
sayakan tetibe rindu giler bapak kan mama n abah!~
hati memang giler arhhh gundah gulana!~
pastu sy terindu kat seseorang...
xpelah...
bacekan Al-fatihah je yg mampu!~
semoga Allah yang tahu!~
cetttt!~dah bagitau pun kat cinieh!~
poyooohhhh lah minah nieeeeyyyy....


#semoga Allah permudahkan segala urusan...Ya Allah beri aku kekuatan-kekuatan pejuang islam...supaya aku tidak mudah tumbang dengan ujian yg sedikit cuma ini!~ exemption yg xselesai lagi dari minggu first!~ dah masuk ketiga dah nieh...haishhh...serabbutttttttt!~

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~