hepi bufday to Me!~


::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


Alhamdulillah... yeaaaahhhh!~
Harinie dah masuk usia 22 tahun...
( hari penulisan!~)
Gile bangga kan??
Selama nie kalau boleh nak umur nak muda jer....
Okey!~saya dah agak matured sedikitsss....
Aminnnn...aminnn...aminnnn....
Ayat macam apekah?!~
Ahaakkkkzzzz....
Weyyyhhh!~
Macam unexpected...
Ade orang tu kan...
Die jadi the first wishers....
lepas tu kannnn...
die bagi this adiah!~~
*
*
*
*
*
v

Ya Allah!~memang sangatlah terharunya kan...
hati nie macam melonjak kegembiraan!~
ahaaakkkkzzz!~
ayat asyik nak propa je lebih kan....
sebab selagi xbukak macam resah gelisah je...
ape benda lah yang nak disampaikan nieh!~
hadoyai...
xboleh tido dgn tenang mokcik nie ha!~
Congrate lah dear!~
Ceeehhhh!~
Tetiba dear lah pulak kan...
Xdelah...
Terima kasih ‘kawan’...
Bangga lah tuh!~
Tetttttttttttt!~
Pastu ejum...
Aku memang bangga lah kat hang...
Thanks a lot...
Aku memang sayang giler arh kat ko...
Thanks a lot...
Walaupun ko mungkir janji nak belajar sesama kan...
Takpelah...
Xdok rezeki...
Redha2...
(mentang2 lah dok kat redha resourses)
Tapi yang kat FB xtengok lagi...
Sebab xde internet...
Update blog nie pon just write in microsoft word je dulu....
Bile dah ade tenet baru lah update!~
Then, dalam kol 2 lebih gitu...
Abah kol...
“nana!~ hepi bufday yang ke 22....i’m sorry, it is nothing for this year!~”
Uwaaaaaaaaaaaaaa...
Terharu even xdapat pape cam tahun lepas....
Xpelah...
“nana!~ selamat ulang tahun kelahiran yang ke 22...semoga berjaya dunia dan akhirat...jadi pelajar cemerlang...semoga diperluaskan rezeki oleh Allah...yang paling penting semoga cepat dapat jodoh!~”
Yang xboleh blah ayat paling penghujung...
Yeaaahhhh!~
Semoga mendapat jodoh yang seiring..mampu mendidik dunia dan akhirat!~
Aminnnn...aminnn...aminnn...
Panjangkan ucapan mama?
Ahaakkkkkzzz!~
Berbeza gile dengan ucapan abah...
Itulah perbezaan antara wanita dan lelaki...
Cetttttt!~
Ape2 pun...
Terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang wish...
Dan i terlupa plak..
Ade gaks yg wish kat cafe...
Romantik gitu!~
Heheehehehehe
koraanggggg!~
i memang sayang lebih lah kat u'olllsss nieh...
thanks a lot for the cake yeah!~
*
*
*
*
*
*
*
v

alhamdulillah!~
segala perancangan nak suprise kat cik mazlina nie menjadi!~
die setiap tahun memang asyik kena tipu je dengan kami
ahaaaaakkkkzzzzz!~
dan tahniah kepada cik aida, k.adib, k..ain and cik nani!~
berjaya menjalankan misi dengan jayanya...
tapi!~
tetibe i pun termasuk untuk potong kek bersama2...
haish!~
bufday minah nie semalam...
12/12/12!~

Terima kasih Allah masih memberi rezki untuk terus mencari ilmu diusia 22 ini....terima kasih atas segala yang telah Engkau limpahkan untuk hambaMu yang Dhaif ini... terima kasih Rasullah atas perjuangan menegakkan islam...terima kasih atas penungguan untuk ummat mu kelak...insyaAllah kita akan jumpa disana...pasti!~

Rindu sama dua orang ini weyh!~
Terima kasih mama atas jasa melahirkan anakmu ini...terima kasih yang tak terhingga sehingga xmampu untuk membalasnya...terima kasih atas segala nasihat...kata2 semangat kala anakmu ini lemah...segala perlindungan yang telah mama berikan...dan hari ini adalah hari buat kamu...sepatutnya anakmu ini yang memberikanmu hadiah...sebanyak mana sekalipun hadiah yang diberikan tidak akan mampu aku balas segala jasa yang telah dicurahkan....doakanlah anakmu norfarhana ini berjaya dunia dan akhirat....ijazah sarjana muda kelas pertama!~
Terima kasih abah atas segala bebanan yang perlu ditanggung....terima kasih atas rezki yang dikongsi bersama selama ini... terima kasih atas segala kasih sayang yang dicurahkan walaupun kadangkala kita tidak sependapat...terima kasih atas segalanya!~
“Ya Allah berikanlah orang2 disekeliling aku kebahagian yang abadi...kerana kebahagiaan mereka adalah kebahagiaan buat aku... aku gembira andai mereka juga gembira...tapi aku lebih merasa kesedihan andai mereka bersedih”



#ditawarkan sesuatu!~tapi minta maaf andai jawapan hari ini dan akan datang adalah sama...biarkan saya bermula semula dari bawah!~

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Hari Tua Akak!~

Rasa Kecewa yang Diberi

Selamat Hari Wanita