Entry Lama

::: Bismillahirahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


setiap hubungan memang ada pasang surut.
kadang gembira kadang sedih.
biasalah tu.
perempuan kan.

aku baru lepas baca satu entry yang lepas.
aku rasa macam nak padam semua entry2 yang ntah hape2 tuh.
tapi sayang.
nanti lah tunggu aku rajin, aku padam lah yang mana macam budak tadika tu.

entry yang aku baca tu dah selamat aku save as a draft sebab macam ntah apa2 plak.
hahahahhaha
kelakar and menyampah pun ada.

entry lama2 aku kadang pun malas nak baca.
hahahahhaa
sebab blog ni pun bukan boleh percaya sangat.
xboleh nak cerita yang rahsia2.
biarlah rahsia tu simpan dalam hati dan kotak memori.
paling selamat.
kadang bile lepaskan kat orang tu maksudnya memang dah xtahan sangat lah tu.
jadi pemendam ni kdg takut jd pendendam je suatu hari nanti.
semoga aku xlah.
hahahahaha

jadikan iktibar je peristiwa2 lepas tu.
semoga kita bertemu dengan orang yg boleh terima kita seadanya kita.
pengalaman tu kan mematangkan diri kita.
sebab dari pengalaman lah kita belajar.
belajar untuk jadi kuat dan belajar macam mana nak hadapi benda yang sama kalau berulang.
cewaaahhh.

aku try nak meluahkan kat sini.
tapi bila aku teringat satu peristiwa yang buat aku malu dan marah.
jadi sekarang aku banyak cerita random je.
memang xnampak best tapi cukuplah aku and Allah yang tahu segalanya.
eceewaaahh

okeylah.
xtahu dah nak cakap apa.
buntu.
tapi yang penting aku rindu.
rindu xsemestinya masih nak lagi.
kadang dia dah mati dalam hati.
tp xpernah mati dalam memori.
kenang bukan kerana nak lagi.
cuma rindu dengan kenangan lama.


Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~