Its Random

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


ayuhlah melayan random je.
nak tepek cerita one by one memang xlarat plus kekangan masa.
so, layan jelah ape yang ada.
ni pun aku tengok kat blog lieyalatif.
macam best je kan.

nie kejadian beberapa miggu yang lepas.
konvo taski.
comel je tengok dieorang nie.
ni ade 4 buah sekolah daerah petaling.
sebab tu baju pun lain2.
zaman sekarang dari tadika dah konvo.
aku pernah merasa konvo dua kali je.



sekarang tengah addicted giler nak pakai mask.
sebab suka.
lepas pakai tu rasa lembut sangat muka.
and terasa kesegarannya.
bukan main memborong aritu.
semata gie ioi mall sebab nak beli mask murah.
kawan aku yang nak gie korea aku yang xsabar nak kirim mask dari sana.
hahahaha


housemate yang giler-giler and giler.
hahahaa
lepas nie sorang nak keluar.
xtahu tahun depan sape yang nak masuk and sape yang nak keluar.



selamat pengantin baru edi and syeirah.
semoga berbahagia hingga kesyurga.


action with bridemaids of the day.
pengantin senior n junior dalam jemaah.
pelamin by dila deco pepias.
photographer si pepias
pa system by afiq pepias
cake by minty.co pepias.
boleh jadi wedding of the year of pepias.
sebab semua gerak kerja dari budak pepias.
bagus pengantin nie.


semalam dieorang last.
bukan main wish before balik.
aku pulak yang rasa janggal.
budak2 yang paling sengal aku penah jumpa.
and paling selamber.
will miss them.
kahkahkahkah


selamat pengantin baru miji.
aku datang tolong makan je.
hahahahaa


setakat nie, benda alah nie impian aku untuk dapat time birthday nanti.
tapi aku hadiah untuk diri sendiri jelah.
sebab aku tahu benda alah ni mahal.
uwaaaaaaaaaaaa
hadiah birthday tapi kalau dapat bonus baru aku gie beli.
hahahahaha


macam aku cakap semalam.
bulan November ni keja aku memang makan je memanjang.
oyster tu sedap!
tp mahal plus minus aku xbrani sgt nak makan selalu sebab tinggi mineral kan.
sekarang kalau kaya sikit aku terjah zenmai.
bile keadaan duit biasa2 aku akan terjah shushiking.
bile tgh pokai aku terjah dalam mimpi jer.


semua pasal makanan.
menggugat betul keimanan aku.
tomyam kelapa hannan paling peberet.
peberet satu family.
and sotong gergasi goreng tepung.
nyummmmyyyy.
ni kawasan area rumah aku je.
sedapppp.
sangatttt


scone nie kawan aku ajar makan.
aku dah lama nak try lepak the coffee beans.
sebab ada tgok macam sedap even agak pricey sikit.
tapi ni serius sedap.
bagi aku semua makanan sedap lah.
hahahahhaa



okeylah.
for the first its random.
kalau rajin aku buatlah seminggu sekali.
kalau malas sebulan sekali.
macam entry November.
okeylah ada wakil.
got to go!
terima kasih!

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~