yang didamba cintaNya..

Bismillahirrahmanirrahim..Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..fuhfuhfuh!bersawang2 blog nie..lame sangat tinggalkan..nak kate busy xla busy mane pun tp mungkin leceh kalo juz gune hp cabuk nie..huhu sgt xsern0k okey kalo gune ny..sbb kte xbleh tlis kt tmpt biase.. Ape2 ntah melalut..huhuu hurmm,tetibe terfikir sesuatu after mama ckp haritu..ada anak exneighbour dah nak kawen tp adk die kawen dulu bcoz die xnk kawen slagi blm pegang phd..die kate xkesah lah kalo jadi andartu pun sbb 2 bkn slah perempuan..2 slh lelaki yg xnk meminang..hehe best gler jawapn k.uji..then,trfkir nk jugak lah..hehe k.uji i'm borrowing your motto..tp brgantung pd masa gaks kot..kalo ada rezki nak sambung maka sambung lah..insyaAllah..sy pun belum ada cal0n maka xsalah kirenya untok sambung... "Y a Allah perluaskan rezki untok aku belajar..permudahkanlah perjalanannya.." biarlah adik jalan terlebh dahulu andai itu jdoh terbaek untok die yang telah Allah tetapkan..Allah sudah takdirkan siapa untuk sy kelak cume masenye blm tibe..insyaAllah andai kite mencintai Allah,kite mampu memiliki insan yg mencintai Allah juga..biarlah die mencintai kte kerana agama serta akhlak bukan kerana paras rupa yg mampu hlang dmamah usia.. Melalut pasal cinta pulak..hehe #menaip sambil berjogging!hebt x?hehe

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Hari Tua Akak!~

Rasa Kecewa yang Diberi

Selamat Hari Wanita