Aida Muslihah

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


Dia sabahat...
Dia jugalah teman...
Kasih sayangnya tanpa sempadan...
"Ya Allah, semoga dia terus bahagia didunia mahupun Disana"


happy birthday cik Aida!~
selamat ulangtahun kelahiran!~
sannah Helwah!~

Dikesempatan ini saya...
minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki...
sepanjang persahabatan ini...
saya tahu...
banyak khilaf yang berlaku atas sebab diri ini...
terima kasih...
terima kasih yang tak terhingga...
perkenalan yang terukir...
menjadi suatu titik persahabatan...
persahabatan yang mendambakan keredhaan...


saya mengharapkan...
supaya Allah buka peluang...
untuk saya dan awak berjumpa lagi...
walau kita tak tahu bila masanya...
saya rindu waktu kita bersama dulu...

sabun mandi...
ubat gigi...
beg baju...
tudung...
iron baju...
kerongsang...
idea...
nasihat...
perbalahan...
saya rindu semua tu...
sangat rindukannya...

satu kenangan manis yang saya susah untuk lupa!~
suka dan duka bersama...
saat penat lelah...
suatu ketika dahulu...
sehingga  mereka tertukar nama...
:)

(mata saya dah masuk habukss la plak!~)
saya rindu nak masak bersama...
tengok movie sama2...
pergi program naik tren sama2...
balik terbongkang sama2...
bincang modul sama2...
bincang tajuk usrah sama2...
berbuka bersama....
sharing malam2 buta bersama!~
kenangan itu semoga masih bersama...



nak gie shopping sama2!~
:)
semoga apa yang diimpikan..
dalam genggaman...
akan menjadi suatu kenyataan...


Allah ciptakan jarak...
bukan untuk saya lupa tentang awak...


saya ade mereka untuk temankan awak...
dan yang lebih penting...
Allah ada untuk jaga awak...
:)
puitisnya!~
tettttttttttttttt!~
hahahaa

bufday girl!~
semoga apa yang dirancang seiring dengan perancangan Allah...
sesungguhnya perancangan Allah...
adalah sebaik2 rancangan...
pertambahan usia...
boleh minta tiket kawen dahhh...
habiz belajar sudah...
:)
saya takde hadiah nak bagi...
hanya ini yang saya mampu setakat ini...


persahabatan umpama spider web kan...
takkan ade noktahnya..
tapi bersambung antara satu sama lainnya...
go2!~
chaiyok p.ketua Helwani..


Selamat Hari Lahir!~
walau terlambat!~

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~