2016

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


Oktober bakal berakhir. pejam celik pejam celik.
2016 pun bakal berakhir.
cepat betul masa berlalu. umur pun semakin meningkat ke arah 3 series.
tinggal brape tahun je lagi.
kenapa lah cepat sangat masa berlalu.
rasa belum puas duduk kat takuk 20an nie.
muda remaja gitu...
sebab kalau dah masuk 3 series tu macam dah kearah kedewasaan.

xde point yang khusus pun hari ni sebenarnya.
sebab terlampau bosan dan kepala ni terlalu memikir.
sampai jadi sakit kepala.
so, menulis lah ntah pape kat sini.

aku rasa sepanjang hidup dah 25 tahun nie.
xde apa yang nak dibangga kan sangat dengan hidup yang dijalani.
cuma bersyukur Allah masih lagi beri peluang.
peluang untuk rasa macam-macam jenis pengalaman.
samada pahit, manis, gembira, suka malah duka.
peluang untuk merubah diri kearah kebaikan pun terlalu banyak.
cuma aku kadang masih lagi tersasar2.

diumur 25 nielah macam2 Allah beri.
Konvo.
travel.
cuma satu je yang aku mohon Allah belum tunaikan untuk 2016 nieh.
tapi aku pun sedar.
andai Allah xberi tahun nie. Allah tahu apa yang diberi sekarang adalah apa yang patut aku dapat.
benda yang x diberi bukan selayaknya untuk masa sekarang.
mungkin lambat mungkin cepat atau mungkin pemberian lain.
dan pemberian lain yang xdidamba itulah yang sepatutnya aku perlukan.

aku pun xtahu apa yang aku melalut ni.
hahhahaa
mengantuk pun satu hal nie.
rasa nak tido je skrg nie.
penat dah tahan ngantok.
kalau dapat jogging kan best hari nie.
sambil2 cuci mata. sambil exercise.
udang disebalik batu betul.

okeylah got to go.
malas nak melalut panjang-panjang sebab macam dah carca marba sangat dah.

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Perhentian 2!~

Rasa Kecewa yang Diberi

Pulau Perhentian 1!~