Selamat Hari Tua Akak!~

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::





Selamat hari lahir nurul alyaa.
semoga dimurahkan rezeki. dipermudahkan urusan dunia akhirat dan bahagia hingga kesyurga.
bila teringat balik detik perkenalan.
nak kata kelakar xlah kelakar.
terima kasih pada housemate yang kenal kawan sekolah rendah dia yang paling kepoh.


already 4 years and counting.
dah lama kenal sebenarnya tapi kenal each other since sambung degree.
sedangkan diploma dulu lama dah aku kenal.
sebab budak paling kepoh dalam kelas.
waktu tu aku pemalu sikit.
xtegur banyak mana pun senior2 dalam kelas nie.
plus minus die manusia paling bising lagi2 bab makan.



owh moment waktu tu aku memang xboleh lupa sebab aku kutuk budak nie dulu dalam hati.
budak barisan belakang and duduk paling hujung sekali.
wakakakakaka
nak buat macam mana.
kuat betul daya ingatan aku kat dia.
xsangka budak yang aku kutuk tu budak yang paling aku rapat sampai sekarang.
wakakakaka
nasib lah kak.



manusia yang xpernah jemu untuk puaskan hati orang lain.
peneman makan yang paling best.
gila kau xbest sebab sama-sama suka makan.
pantang ade duit lebih.
pantang ade waktu senggang.



pernah teringat satu masa dulu.
sanggup naik train sampai ke Angkasapuri semata-mata nak keluar berjalan.
dan ade satu masa.
keluar overnite.
tapi tido kat petronas sampai subuh.



cukup lah aku imbas kembali moment yang gembira-gembira je.
yang sedih2 tu kite bagi private je.

apa je kerja gile yang kiteorang xpernah buat sama?
kesian roomate kiteorang xtahan.
sampai keluar.
dasyat betul zaman muda.
sekarang still muda remaja.



setiap kali lepas habis exam.
adalah benda paling giler kiteorang akan buat.
keluar je dewan untuk paper terakhir.
then berdesupppp.
jangan ditanya kemana kiteorang.
xpayah tanya.



aku rasa dia adalah manusia yang paling senang nak jaga.
sebab kau masak batu masak air pun die kata sedap.
lagi laaa kau masak benda2 yang rare.
satu benda yang dia teringin sampai sekarang die xdapat.
since pregnant die nak.
hari yang aku nak datang masakkan.
hari die masuk labour room untuk lahirkan ecah.
xsempat ecah nak makan kari sardin auntie nana.



walaupun kenangan xmampu diulang kembali.
satu je.
kenangan xkan mampu hilang dari memori.
selamanya sampai mati.



Terima kasih untuk semuanya kak.
terima kasih bersusah payah.
terima kasih sebab ada through thick and thin.
terima kasih!~



layan jelah edisi throwback2 nie.
xmampu nak karang panjang.



terima kasih daun keladi.
ada masa meh jadi gila lagi!~

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~