Ohsemeet!~

::: Bismillahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::



Alhamdulillah. semalam dah umumkan kami team ohsemeet akan buat food testing area Bandar Saujana Putra & Masjid Jumhuriyah, Taman Medan.
kami sempat cover this two area dulu.
inshaa Allah hari isnin kami akan launch kami punya product.
setakat ni kami just buat dua jenis kek.
macam aku khabarkan sebelum nie.
inshaa Allah akan datang akan ada product2 lain dari kami.
bekalkan ilmu yang cetek.
serius berdebar.
sebab aku ada harapan yang tinggi kalau aku mula Ohsemeet nie.
Visi aku setakat ni hanya aku mampu simpan sendiri sebab aku takut dan malu.

bila aku dah war-war pasal Ohsemeet maksudnya aku nak lebih serius sebab melibatkan masa depan aku.
aku ada cita-cita.
semoga berjaya.
semoga apa yang aku rancang seiring dengan Perancangan Allah.
nanti aku cerita apa disebalik Ohsemeet sebenarnya.
kami memang mula dari bawah.
hanya mampu bermula dengan dua product.

Melty Hersheys.



Coklat Lava Cake.


jangan risau semua ni sumber google.
memang gambar cantik-cantik.
bila dah launch aku akan letakkan kat sini.
dan aku akan share.

seriusss aku takut dan berdebar.
bukan xpernah handle bisnes sebelum nie.
tapi ini adalah salah satu impian aku.
bukan nak kata terlaksana  impian aku tu tapi its just begin.
biarlah aku kenangkan kat sini.
bila ia bermula.
bila tibe masa aku berjaya. inshaa Allah aku akan share.

aku ada terbaca satu artikel pasal orang yang berjaya.

"kami berbisnes bukan niat nak berjaya sendiri tapi salah satu cara nak tolong orang untuk berjaya."

inshaa Allah aku ada niat yang sama.
walaupun nature of bisnes yang berlainan tapi jika diizinkan Allah aku nak ikut cara dia.
ikut cara orang-orang yang aku rasa wooowww hebat!~

aku xmengharap terlalu tinggi sebab sekarang dah berlambak baker.
terlalu berlambak.
aku pernah keutarakan hal ni.
then aku terkesima dengan satu komen.

" try je. rezeki datang dari Allah. setiap orang ada rezeki masing-masing"

setakat ni semua belum ada.
logo xde.
agent xde.
Allah bekalkan semangat buat team Ohsemeet.
semoga kami terus bersatu hingga keakhirnya.

satu yang aku nak pegang.
learning process xkan pernah habis.

fuhhhhh!~

okeylah got to go!~

Terima Kasih!

Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~