Its Random!~

::: Bismilliahirrahmanirrahim :::
::: Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :::


hallluuuuuu!~
rajin kan minggu nie?
hahhahaa
terlebih rajin bukan main update tetiap hari.
cuba kalau mood malas tengah melanda.
xde maknanyaaaaaa.
sampai sebulan masuk dua bulan cuti menaip.
tapi kalau dah update.
huishhhh terlebih rajin plak...
meh lah layan gambar yang ada berapa x ada nie.
memang random ntah dari zaman bila2 je aku letak.


lama betul xgie berjoging.
seronok.
suka jenjalan cuci mata tengok orang jogging.
tengok kasut orang.
tengok pemandangan sambil menikmati angin sepoi-sepoi bahasa.
masa nie gie reramai dengan si mawi sekali.
datang kol 6.30 kol 7 lebih balik.
hahhahaa
kol 7 habis main badminton.
selebihnya tangkap gambar.
kahkahkah.
nasib baik buat boomerang pun berpeluh jugak ketiak aku.
jadilah. keluar jugak peluh.



kejadian lepas raya kalau xsilap.
saja nak melepaskan tension keja.
and nak layan bebudak nie nak habis intern dah.
keluar berjalan bersama.
kat the curve je pun.
dalam 15 minit sampai dah.




aku serius dah jatuh cinta dengan makanan korea kt sini.
terbayang2 dah kesedapan die tu woiiiiii.
serius.
meleleh dah air liur.
masa makan dubuyo aku xdelah nak repeat.
mungkin nak repeat lg tapi bukan dalam masa yang terdekat.
tapi nie aku nak repeat dah.
bila aku nak repeat maksudnya memang sedap.
tapi tapi aku xegt apa nama kedai nie.
yang aku igt dalam kedai ni ada pokok.
haishhh.
duit cepatlah tumbuh berkepuk.
nak gie makan nieeeeeeee.



kejadian raya.
nie kawasan rumah abg syasya.
cantikkan.
i love the combination colors around me.
greeen grass, green tree, the blue in the sky and the colors of stone and land plus the colors of me. kahkahkahkah
padahal baju pinjam.
panas terik pun aku harung even mata sepet tahan panas as long as gambar cantik.
and aku cantik.
sapa lagi nak puji kan.




selamat pengantin baru ayu dan wan.
semoga berbahagia hingga kesyurga dengan mereka-merak yang dicinta.
kiteorang memang team sampai lambat.
maklum ler jauh perjalanan.
plus ootd depan rumah yang jadi kewajipan bile dah pakai cecantik ni.
sampai pengantin dah gie outdoor.
buat macam pelamin sendiri jer.



reunion geng pencarian sood.
kiteorang berlima lah gie penang tahun lepas.
xsangka boleh jumpa lagi lepas k.farah keluar dari rumah.
yang kekal duduk bersama memang kiteorang bertiga ni jelah.
bila masuk satu. xlama mesti kelaur.
samalah seperti sekarang nie.
tinggal kiteorang bertiga balik.





dalam banyak2 gambar.
gambar nie lah yang paling update aku rasa.
sebab kejadian ni masa hari sabtu.
haritu tengok kat ig story ada orang makan mee tarik kat China.
terus teringin plus memang dah lama xpekena mee tarik nie.
alahaiiii sedapnyaaa.
kalau makanan dengan nanawahid memang xde yang xsedap.
semuanya sedap belako.
hari sabtu lepas balik mengajar lapar terus gie terjah makan.



cantikkan pelamin nie.
simple and nampak elegen.
nampak mewah
putih memang nampak mewah and ekslusif.
fall in love betul.
boleh buat sendiri nie.
insyaa Allah.
berangan tu penting even belum ada calon.
hahahhaaa


okeylah.
got to go!~
terima kasig daun keladi,
nanti-nanti singgah lah baca lagi.



Comments

Popular posts from this blog

Isu Agoda

Perjalanan Terakhir...

First Date!~